Reakcia na: zakaznik #225857:
Takisto, ako nikto neskontroluje kvalitu zeleniny a mäsových výrobkov, ktoré si sám dopestuješ a spracuješ, a následne ich podáš svojim známym, takisto nikto „neochráni“ (veľmi podivný pojem používate) tvojich známych, ak ich vezieš sám.Ja sa nezastávam taxikárov, necestujem taxíkmi a veľmi dobre viem, že tie exponované problémové osoby (stanice, letisko), sú veľmi negatívnym obrazom, ale koho je kompetencia týchto hulvátov kontrolovať? Kto im vydal povolenie na parkovacie boxy pred stanicou? A kto sľúbil, že vyrieši problém Hlavnej stanice a teraz sa tvári, že výmenou asfaltu to vyriešil? Veľmi správne si si odpovedal, kde máš hľadať vinníka. A nie je ním zákon o cestnej doprave.
Záverom, stále som nedostal odpoveď na otázku, prečo Hopin, fungujúci na podobnom princípe, vie fungovať s riadnymi vodičmi a prečo to Uber nedokáže?
zakaznik
Takéto zákazy môžu akurát tak vyhnať ľudí do aplikácií, za ktorými nie je firma a nedajú sa zakázať (ArcadeCity a pod.)
Tu ale vôbec nejde o ochranu cestujúcich, ale o spriaznenej taxikárskej mafie. Aby nejaký pridrbaný cech vybral s najomnými zmluvami s magistrátom od turistov vyberať 20 eur z hlst do centra, 30 eur z asmn a 35 eur z Petržalskej stanice do centra.
Oficiálne 5 eur nástup, 5 eur kilometer, 5 eur neviemcoešte... Všimnite si niekedy cenník na dverách tých čo stoja na stanovištiach od magistrátu pred petržalskou stanicou. Samozrejme tú minitabuľku má len na strane vodiča smerom od cesty. "Ochrana cestujúceho" trebárs z Ázie stojí 35€, Pitcho?