Reakcia na: fanatikmhd #225581:
Eventuálne, z Vajnor cez starú dvojku na kavič, kde sú hlavné návestidlá a teda jazda vlaku by prebiehala normálne, tam je aj perón (zastávka MHD lok.depo 2), následne popred budovu na JEDINÚ koľaj na príchodoch s odchodovým návestidlom (perón známy z pred budovy poza kremák), a následne zas vjazd do Rače/Odb. Vinohrady bez problémov. Horšie je to skôr v opačnom smere, Rača-Vajnory - Prakticky na príchody dojde každý (eventuálne po 113), avšak následne kavič nemá v smere do Vajnor veľké šajby, a cez Saharu zas len po koľajách 211-217? Tuľím len tie majú veľké šajby do Vajnor....Alebo proste ako písal BigMac..celé vedené na kombináciu rozkazov a dobrej vôle....
Inak BM: z Vajnor sa do depa na 505 dostaneš zo všetkých Saharských koľají, okrem 219 (tá slepá). Predpokladám že ti skôr v pamäti lovila naftová koľaj, na tú sa dostaneš len z 217 a 215 koľaje.... Teda vo veľa prípadoch len úvraťou...
BigMac
Neskôr už len jeden, Os 2442 sa volal.
Ad služobný ables motor: Netuším, 20 rokov som nemal potrebu ho použiť.
Okolo roku 2002 po rozpade unitárnych ŽSR to jazdilo, lebo viem, že TO MALO VLAKVEDÚCEHO (!!!), ktorého jedinou náplňou práce bolo počítať zamestnancov a škatuľkovať ich, kto je od ŽSR a kto od ZSSK. A niečo sa mi marí, že keď sa odčlenila ZSCS, tak sa to škatuľkovalo tiež, len do trojchlievikového tlačiva.
Skúsim zistiť, či to ešte jazdí.
Viem, že jazdí malý motor (812) medzi depom a stanicou na Bhl.