Reakcia na: 810zssk #225438:
Dajme si príklad – Ružinovská ulica. Električkový koľajový pás v stredovom ostrovčeku cestnej komunikácie, podľa zákona o cestnej premávke súčasť cesty. Takže sa tu vzťahujú pravidlá cestnej premávky podľa zákona č. 8/2009 Z. z. Na cestnej komunikácii určené dopravné značky, maximálna povolená rýchlosť 40 km/h. Dráhovým predpisom určená maximálna povolená rýchlosť 50 km/h. Ako má vodič električky dodržať obidva zákony, tzn. zákon o cestnej premávke a zároveň aj zákon o dráhach, vrátane vyhlášky o dopravnom poriadku dráh, ak sú tieto vo vzájomnej kolízii?Druhý príklad – Račianska. Električkový koľajový pás uprostred cestnej komunikácie. Rovnako súčasť cesty podľa zákona o cestnej premávke. Pri zastávke Mladá Garda svetelné signály trojfarebnej sústavy, električkové signály chýbajú. Podľa výhlášky č. 9/2009 Z. z. svetelné signály platia pre všetkých vodičov na ceste, ak sú zriadené tzv. gule, tak sa vodiči električiek riadia nimi. Má vodič električky zastaviť alebo nie?
810zssk
https://drive.google.com/open?id=1fLw4_91VQeAjQ6vbSOnWzep0v-iFhMfw&usp=sharing
Na to aby malo zmysel sa bavit o tuneli pod Bratislavou by muselo byt realisticke vybudovat aspon tu cervenu vetvu a to dostatocne kapacitnu aby zvladla regionalnu dopravu aj dialkovu. A samozrejme, aj keby nejakym zazrakom taky stav nastal, tak stale to neznamena ze ma zmysel investovat peniaze do toho a nie inych rieseni.