Reakcia na: MatejBA #224980:
Ono keď človek vezme v potaz "obsluha každej obce" tak linkový variant mi všade sedí na 2-3 spojnice odniekiaľ do BA (v rámci IDSBK sa bavme) alebo do TT či MA (resp ich spojnica) a len naozaj pár vymetacích liniek ktoré križujú dané trasy, a idú nadpojovo. Pre príklad Nosný spoj BA-PK a BA-SC (pokračovania nechávam otvorené) a vymetač PK-Groby-Bernolákovo-V.Biel-Dedinky-Tomášov-Most kde príde k spojeniu na bus DS-Most-BA s prípojmi na oboch stranách trasy (eventuálne v strede napríklad Bernolákovo!. Nakoľko nosné linky nemajú priveľkú prípojovosť, tak sa to dá. Lístok je "prestupný", takže či pôjdem jedným spojom 25 minút a vymetať bars aké uličky, alebo dvoma priamymi spojmi s prestupom 22 minút... Asi narovnako. A vuala - Nosná linka interval špička 10 minút, sedlo 30 alebo 60 minút. Vymetač špička 30 minút, sedlo 60 alebo 120 minút.
Schválne skúsim vytvoriť čiarovú mapu BA a obcí navôkol (so spojnicami ciest) kde by sa to dalo nádherne ukázať. Nehovoriac o záhorí, kde je fakt jedna hlavná cesta BA-Stup-Zoh-Láb-Plav.štvr.-Malacky-Leváre-Závod-Sekule-Kúty a pár spojníc - Mikuláš-Lozorno-Stupava, alebo Záhorská-Zohor (tu však jazdí po trase autobusu vlak, otázne či taký bus má zmysel) a teda skôr Záhorská-Jakubov-Malacky-Studienka-Borský-Sekule. maximálne ešte minibus do Gajar od prípojov vlakov A viac menej máš celé záhorie obslúžené so stretávkami vo veľkých centrách. (Samozrejme, toto je nástrel od PC za 5 minút, nie reálna predpríprava na reorganizáciu, to by človek použil aj dáta ako priemerný počet cestujúcich a vozopark a pod. Nakoľko sa prímestká doprava v okolí BA vzdala článkových vozidiel, tak veľké množstvo spojov treba počítať x2...ale rozumieme si snáď.
S499 - Celkom zmena...

Ale moja robota v ovplyvňovaní sa zatiaľ podieľa len na jeden druh dopravy. Koľko vládzem...
zakaznik
https://youtu.be/y1Jb_S-Oqro