Reakcia na: S499.1023 #224672:
Lebo politika, lebo dlhodobá prevádzka degešov je pri ich spotrebe nafty zvrátená.Vyhadzovať preto, lebo je nezmysel voziť so sebou nestále vyše dvoch ton zbytočného balastu, ak by sa využívali iba ako trolejbusy. Neviem o tom že by tie Kirsche boli dobré, ani zlé, ale sú neefektívne (prenos výkonu je neefektívny).
Na výluky a mimoriadnosti OK, ale nie na pravidelnú premávku.
53 kvôli overeniu dlhodobej parciálnej premávky pod kratším úsekom drôtov z celkovej linky, čím by sa otvorili možnosti na ďalšie využitie v rámci BA, navyše je to rovinatá linka na ktorej by sa mohli v reálnej premávke porovnať "normálne" elektrobusy NS12 a parciálne trolejbusy NS12, resp. "elektrobusy s dynamickým dobíjaním", aby sa po pár rokoch prevádzky mohlo určiť čo je pre takéto nasadenia najvhodnejšie. Začať dlhodobé testovanie v reálnej premávke.
Solider
david1 #224649: To nebolo kvôli vzkm, ale kvôli počtu prevádzkových vozidiel a rozdelení medzi vozovňami. Už som to spomínal v predošlom príspevku, si limitovaný počtom dostupných prevádzkových vozov v jednotlivých vozovniach. Práve preto došlo len k výmene, pretože ináč by si to vyžadovalo nárast vo výprave súprav o 4 vozy, ktoré k tomu dátumu neboli zabezpečené. V Krasňanoch ostalo 36 vozov K2 ako dedičstvo trojlinkového variantu, kedy sa zbesilo modernizovali na organizované vozenie vzduchu na stanicu, ale po zmene na dvojlinkový variant vznikol problém. Čo s nimi? Okrem liniek 2 a 6 sú dnes nepoužiteľné – to je možno s rezervou 17 vozov. A súpravy sa modernizovali v biednom tempe aj biednom počte a dnes do dvojlinkového variantu chýbajú.