Reakcia na: zbytočný človek #224657:
No a prečo by sa mali hneď kupovať 32Tr (NS12) a nečakať na 33Tr? A prečo by sam malo z degešov vyhadzovať niečo za kopu peňazí a nenechať to tam? Myslíš, že pretypovanie na obyčajné 30Tr by bolo zadarmo a DPB si môže dovoliť vyhadzovať dobré Kirsche? Nebolo by lepšie nechať ich na to, na čo sú určené - na krátke úseky bez troleja, výluky a mimoriadnosti? A stále som nepochopil, prečo parciál, tým skôr krátky, t.j. aj s nižšou kapacitou aku, práve na linku 53 s úplne zanedbateľným podielom jazdy pod drôtmi.
Solider
david1 #224649: To nebolo kvôli vzkm, ale kvôli počtu prevádzkových vozidiel a rozdelení medzi vozovňami. Už som to spomínal v predošlom príspevku, si limitovaný počtom dostupných prevádzkových vozov v jednotlivých vozovniach. Práve preto došlo len k výmene, pretože ináč by si to vyžadovalo nárast vo výprave súprav o 4 vozy, ktoré k tomu dátumu neboli zabezpečené. V Krasňanoch ostalo 36 vozov K2 ako dedičstvo trojlinkového variantu, kedy sa zbesilo modernizovali na organizované vozenie vzduchu na stanicu, ale po zmene na dvojlinkový variant vznikol problém. Čo s nimi? Okrem liniek 2 a 6 sú dnes nepoužiteľné – to je možno s rezervou 17 vozov. A súpravy sa modernizovali v biednom tempe aj biednom počte a dnes do dvojlinkového variantu chýbajú.