Logicke to byt moze, ale v kazdom pripade je to blbe riesenie. Cestujuci sa vyberie na dialkovu cestu prvou triedou, este k tomu v kategorii vlaku ktora je u nas glorifikovana na nejaky nadstandard a na hodinu z toho skonci (bez akehokolvek upozornenia) v druhej triede so vsetkymi dosledkami (benefitom prvej triedy je najma to ze je v nej vacsi pokoj). Dufam ze tiez nebudu chybat tri kontroly listkov medzi Trnavou a Viednou.
O kapacitu troch voznov druhej triedy by som sa nebal, kedze ten vlak ide v podstate v sedle.
Asi sa jedná o chybu v rakúskych tabuľkách. V Maďarských prvá trieda normálne figuruje, a e-shop OBB bez problémov umožňuje na daný vlak kúpiť 1. triedu.
V REX-e je naopak preznačenie za 2. triedu vcelku logické, nakoľko bežne v týchto REXoch sú radené 4 vozne, kým IC súprava má len 3 vozne druhej triedy. Navyše v Rakúsku v regionálnych vlakoch prvú triedu nepoznajú.
Inak niekde som čítal, že Herculesy môžu na Slovensku elektricky napájať iba 4 vozne, (aj) preto vraj viedenské REXy nikdy nie sú dlhšie. Pokiaľ to bola pravda, tak nevie niekto, prečo tomu tak bolo a čo sa zmenilo, že zrazu 5 vozňov nie je problém?
No tá súprava bude teda vyzerať, kým príde zo Záhony do BA. A potom šup ako prémiové IC národného dopravcu. Obeh na hovado...OMG
Dúfam, že reštaurák bude v BA dopĺňať zásoby, lebo inak neviem... Teda nekolkované "ukrocigy" tam asi budú ?
Pritom iné D (Avala, Lehár) budú aj s 1. triedou.
ÖBB asi neverí slovenkému Ampeer vozíku.?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dyspozytor