Reakcia na: S499.1023 #222952:
Tak prečo ľubovoľný dopravný podnik jednoducho nenariadi, aby sa vo vozidlách MHD prepravovali naraz aj 2 kočíky? Prečo každý dopravný podnik necháva prepravu druhého kočík na rozhodnutí vodiča – a to nielen v Bratislave, ale napríklad aj v spomínanej Prahe, či v iných mestách v našich zemepisných šírkach? Že by bol problém v homologizácii vozidla?
Pokiaľ viem, súčasné vozidlá MHD sú konštruované a schválené na prepravu jedného kočíka (hoci by sa tam našlo miesto aj na dva).
Podniky „povoľuje“ prepravu druhého kočíku tak, že dáva vodičovi možnosť rozhodnúť sa, či druhý kočík zoberie alebo nie – a ak vodič druhý kočík zoberie, tak si musí byť vedomý dôsledkov napríklad v prípade nehody. Lebo platí legislatíva, že vo vozidlách možno prepravovať len to, na čo sú homologizované...Podnik je z toho vonku, vodič mal predsa možnosť rozhodnúť sa.
S499.1023
Akú povinnosť cestujúceho porušil Mhr1 svojou otázkou? Prečo konkrétne nebolo vhodné pri Auparku zobrať do poloprázdneho vozidla dva kočíky? Prečo by pri núdzovom brzdení letel druhý kočík k čelnému sklu a prvý nie? Aký je zásadný rozdiel medzi Citelisom a Maximálne Urbanwayom? Mimochodom, to je čo za typ Maximálne Urbanová (keď ty slovíčkariť, tak ja lepšie)? A čo je to za slovné spojenie "o tom nebudeme miešať", pán kapitán?