Reakcia na: JerryBA #221528:
Ale ved toto su presne tie rady, ktore nikomu nepomozu. Konkretne ja chodievam v drvivej vacsine skor ako o 8.17, takze ked ma dany spoj zastihne raz za tri mesiace, jednoducho si to nevsimnem a nemyslim si, ze by som bol nevsimavy. Do toho su zapchy, takze spoj malokedy pride presne. Tu sa mi stale pokusate vnutit tezu o tom, ze by som ako cestujuci mal byt vsimavy ja, ze by mali byt vsimavi vsetci cestujuci, sledovat CP, cestovat inym spojom, mat rongenovy pohlad, ked konkretne na Fr.Liszta na zastavke stoja aj tri spoje za sebou a co ja viem co este... Nie, to poskytovatel sluzby by mal byt v prvom rade ustretovy. Keby som tak ako teraz Vy uvazoval ja, tak ma do tyzdna vyhodia z roboty. Pracujem v obchode dobrych 25 rokov. To ja sa ako obchodnik musm prisposobit zakaznikovi, lebo je to moje rito, rozumiete? Ja musim urobit vsetko preto, aby ten zakaznik mal co najkomfortnejsie zazemie, nie aby sa zakaznik prisposoboval mne. Slovaci, zobudte sa konecne! Ved sa pozrite okolo seba, ako nam tu veci v obchode a v sluzbach funguju. To je strach a hroza. A preco? Lebo mame stale pocit, ze to nie my obchodnici, pracovnici v sluzbach a tak dalej, ale ten zakaznik sa ma prisposobit NAM. Stale v nas chyba pocit, ze vsetko to co robime, robime hlavne pre seba. Teda aj vodic, ktory jazdi v MHD cke nerobi ziadnu milost cestujucim, ale jazdi hlavne koli sebe. Je to jeho obziva. A potom sa cudujeme, ze jazdia tak, ako jazdia. A chovaju sa ako sa chovaju. Vsak je to niekedy o drzku! Dost uz o tom, aj tak to zjavne nema vyznam. Mali sme a mali ostaneme... A len sa potom mozeme pozerat, ako to maju mnohe ine staty zariadene...
gejza