Precital som si Vaše reakcie, Važení diskutéri. Ani jeden z Vás zjavne nemá svoje skutočné meno. Každý z Vás sa cíti oprávnení bezočivo tykať niekomu, kto pod svojim vlastným menom napíše slušne komponovaný príspevok, byť bol kritický. A zjavne, každý z Vás má potrebu siahať k expresívnym výrazom anonymneho hrdinu. Tak si svoje reakcie dobre pozrite, opakovane si ich prečítajte a v nich nájdete odpoveď na otázku, prečo sa ľudia k Vám chovajú tak, ako sa chovajú. Lebo si to zaslúžite. A ešte naokraj. Choďte sa previezť MHD napríklad v Krakowe, vo Viedni, v Prahe. Všetko ale absolutne všetko, akúkoľvek neštandardnú zmenu vždy vyhlasujú. Ak hlásenie nemajú doriešené technicky, urobí to vodič. A vnímajú to ako samozrejmé. Viete prečo? Lebo majú niečo ako profesionálnu česť. Lebo nerozmýšľajú v intenciách čo cestujúci, to blbec. Lebo si nemyslia, že cestujúci sú tu pre nich a majú vypracovanú etiku správania k zákazníkom. To sa žiaľ o Slovákoch v službách povedať nedá. Smutny sme my národ. Taký jednoduchý... A žiaľ, to čo zažívame nám patrí plným právom...
MatejBA
- v cestovnom poriadku je jasne napisane, ktore spoje idu do vozovne okolo zimaku
- na prednom a bočných displejoch to je napísane (a nie malym) kam ten voz ide. To, ze ludia maju selektivnu slepotu, alebo su prosto ignoranti, nie je chyba vodica
- vazne je "Ruzova Doline" taka mala a rovnaka ako "Vozovna Trnavka", ze ich dokazes prehliadnut? https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/170198/6114-prechadza-krizovatkou-Racianske-myto - NEHOVORIAC o tom, ze vozidla do vozovne maju INY styl transparentu https://imhd.sk/ba/galeria-media/2211/skoda-31-tr-sor/157854/6846-Mileticova-ul
- ked sa to stalo uz 3x, tak by mohlo dopnut, ze sa to ma udiat, miesto vypisovania slohu o tom, ako zly zly vodic ublizuje nevinnym ludom.