ja netvrdim ze karosy nemaju chyby, ale urcite ma napriklad nepresvedcis o tom, ze sa do karosy zmesti menej ludi ako do noveho ikarusu (stare 280ky a 283ky ludi asi viac zoberu, ale zas si pozri ako vyzera taky ikarus 280 odzadu aj ked je prazdny... takmer kazdy je sikmo najkloneny v dosledku toho, ze tych ludi byva pri dverach viacej ako na opacnej strane a tak tam ma unavenejsie pera:-)) Co sa poruchovosti tyka tak vyhovarat sa na to, ze karosa nema tolko elektroniky (presnejsie nema takmer ziadnu) je blbost. Jednak napriklad TAMy mali tiez spociatku problemy s elektronikou (trocha poprsalo a hned boli chciple pri ceste) pritom ich ale dokazali spravit tak, ze uz chodia na svoj vek perfektne (problem bol v tom, ze im zatekalo do akejsik skatule s elektronikou, tak im ju otocili:-)) 2. pokialo viem, vela novych ikarusov stoji kvoli problemom s tlakom oleja a to by som skor typol na netesnost ako na elektroniku, a asi si este nestretol ikarus iduci cez mesto za ktorym ostavali mlaky nafty (skoda ze nezhorel, ale radsej som na to vodica upozornil :-))). A pohodlie cestujucich. Vetraky v karosach su urcite lepsie ako v ikarusoch, v karose sa aj zmestim na hocktoru sedacku nie jak v ikaruse kde na vacsine miest na sedenie mozem akurat tak tlacit toho predo mnou do chrbta. Dvere na karose maju sice svoju chybu ze sa daju vytlacit von, ale zas nie su s tym take probs ze ti to niekde zacvikne nohu alebo ruku ked sa otvaraju. A co sa tyka prehrievania motorov (niekto tu frflal na LIAZy) tak viem ze karosy maju neake problemy. Ale taktiez viem, ze ak to vyriesia rovnako ako ikarusy, teda ze budu kurit cestujucim dnu, tak sa urcite nebudu prehrievat. A v karose to kurenie mozes vypnut, ale nevidel som este ani jeden ikarus 435 ktory by vzadu nekuril. Co urcite cestujucim moc prijemne nie je ked je leto a 35 stupnov v tieni...
Jano
Dnes mam zatial 2 informacie:
- vozen 2204 na linke c. 83 po tom co rano premaval v spicke v popoludnajsej spicke bol nahradeny voznom c. 2821
- vozen 2305 na linke c. 34 mal pravdepodobne mensie problemy a musel odist do vozovne, ale po dvoch vynechanych kolach sa vratil naspat. Posledne polkolo z Racianskeho myta do Dubravky ho nahradil vozen c. 2933.