Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #221036:
Idem okolo a je tam nápis Nemocnica sv.michala.
Reakcia na: Mikimaus #221038:
Skor to uz konci, bolo tam viac novinarov, resp. len sami novinari ?
Tusim prave na mlynoch zacinuju s rekordom narvanosti busu...stoji tam volajaka vrakosa a pobehuje chlapik s megafonom, dalsi s kamerou... ?
Reakcia na: janstar #221034:
Ty si sa práve vrátil z vesmíru? ? to už veľmi dávno nie je Nemocnica sv. Michala, tá teraz stojí v meste na Rajskej...
Tú trať č.43 na železnú studienku by bolo treba predlžiť o nejaké zastavky ,posunúť konečnú dalej do lesa aspoň o tri zastavky alebo to prepojiť až do Marianky cez malý Slavín.
Prečo tú konečnú trolejbusov 212 premenovali na žST železná studienka ked tam ani vlaky nestoja?Pred tým sa to menovalo Vojenská nemocnica ,lenže teraz sa tá nemocnica volá Sv.Michala a to by predsa nemohli komunisti na Dopravnom podniku vyvesiť taký nápis na trolejbus že Nemocnica sv.Michala.
Reakcia na: Peon #221017:
Optimalizácia bude.... pre správneho akcionára ?
Reakcia na: N/A #221031:
sak to tieklo von ...aj ked isiel naprazdno hore - pekna vodna stopa az na Kuklovskej
Reakcia na: Petto #221030:
No ja som síce len elektrikár, ale nemal som pocit že tam len vyvrela voda ?
Reakcia na: N/A #221029:
Co sa lepi ak ti vyvre voda ? ?
Reakcia na: dyspozytor #221016:
Pozerám že asi je fakt nedostatok autobusov keď to cez víkend nejak polepili zas a dnes vyrazila na linku 59 ako keby nič ?
Reakcia na: S499.1023 #221027:
a Digital Park, kde by mohla byť zastávka, už vôbec nie ?


Pri Filiálke je zaujímavosťou, že je krytá posunovacím návestidlom, čo sa po jej prípadnom sprevádzkovaní bude musieť zmeniť.
Reakcia na: Viko #221025:
Vlščka musí byť schválená pre previdelnú osobnú dopravu (presnejšie povedané sa to nevolá licencia ale úradné povolenie) alebo musí byť preklasifikovaná na trať. To je práve ten rozdiel oproti Flilálke - tá leží na trati, nie na vlečke.
Ja nevnímam umiestnenie žst. Petržalka ako "priemyslenú zónu na okraji sídliska so zlou dostupnosťou".
Reakcia na: Valec #221024:
Možno tam budú rolovať aj busy pre hornú Raču a Rendez...
Reakcia na: S499.1023 #221021:
Vďaka za informácie.
1) Bol som v tom, že stačí, aby dopravca na vlečke mal správnu licenciu, ono je licencia aj pre vlečku samotnú?
2&3) Išlo mi o to, že keď môžu robiť všetko pre spojazdnenie neelektrizovanej Filiálky s "jednoduchým" nástupišťom na konci koľajiska, tak toto by bol podobný prípad.

4) Je vlak stojaci na hrane centra lepší generátor dopytu, ako vlak stojaci v priemyselnej zóne na okraji sídliska so zlou dostupnosťou?
Na Detvianskej sú vykopané jamy na základy pre zastávkové tabule. I keď neviem, komu bude slúžiť tá smerom do Rače.
Reakcia na: kecho #221022:
Skôr či neskôr by k tomu malo dôjsť.
Reakcia na: Peon #221017:
Cize tym padom mozno zrusit 37 do marianky?
Reakcia na: Viko #221019:
1) Vlečka nie je verejná infraštruktúra - záleží na súhlase prístavu. Musela by sa rozšíriť licencia vlečky na osobnú dopravu.
2) Vlečka nie je elektrizovaná.
3) Jednoduchý perón dnes musí mať osvetlenie, hranu 550 mm nad TK, vodiace čiary pre nevidiacich, bezbariérový prístup...
4) Eurovea by mala väčší dopyt ako Petržalka?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.