Tak mi napadlo: Vieme, že Regiojet na vlaku do Prahy nepovoľuje vnútroštátnu prepravu na území SR. Ide o ich rozhodnutie ALEBO nedostali na to licenciu? Totiž Kúty sú pomerne významná regionálna prestupná stanica a niekomu by sa mohlo zísť cestovať do / z Bratislavy. A pokiaľ viem, tie vlaky nebývajú také plné, že by sa tam zopár platiacich cestujúcich navyše nezmestilo.
Vieme, že cez ich web nie je možné kúpiť cestovný lístok na tento úsek, a teda pravdepodobne ani na ich predajných miestach. A pokladnica ZSSK v Kútoch určite vôbec nepredáva CL na Regiojet.
Aký je postup ak si niekto kúpi CL z Bratislavy do Břeclavi, ale chce vystúpiť v Kútoch? Bránia stevardky takému cestujúcemu vystúpiť? A smer Bratislava ak si niekto napr. cez internet kúpi CL na trasu "Břeclav - Bratislava", tak v stanici Kúty stevardky aktívne bránia nástupiť takému cestujúcemu?
Čo sa týka kúpy CL priamo vo vlaku, na ich webe pozerám, že na tejto linke nemajú fixný príplatok, ale "Lístky vo vlaku sa predávajú len v tarife Relax (aj pokiaľ cestujete v tarife Low cost - bez servisu alebo Standard) a Business vždy v najvyššom cenovom pásme.". Ak by sa niekomu v Kútoch smer Bratislava podarilo nastúpiť, tak verím, že po odchode vlaku zo stanice by už ho nechali cestovať do Bratislavy. Stevardka by mu predala lístok na úsek "Břeclav - Bratislava"?
uplne aktualny stav znacenia v tej krizovatke ti teraz nepoviem, ale viem ze v minulosti sa dalo (a teda prejazdna sirka tam na to v danom ramene je); takze ak to aj aktualne trvale znacenie nepovoluje tak v ramci uprav v dosledku rozkopavky to mohli docasne povolit... (len to by zas musel niekto niekde asi rozmyslat)
ale mas, len musis prejst o par metrov viacej - po mickiewiczovej a 29augusta (to by ale chcelo oznacit tento problem uz pred krizovatkou na americkom namesti)
Tá Špitálska je fakt už v hroznom stave. Teraz počas rozkopávky v jazdnom prúde to autá obchádzajú po trati kde môžu v pohode prísť k defektu alebo zničeniu disku pre množstvo vymletého asfaltu pri kolajniciach.
Na Vajnorskej pred Polusom až po križovatku s Jarošovou sa tiež začína prepadávať trať v spojoch kolajníc.
toto je ale na 4tom podvozku, t.j. otocnom, pri B stanovisku voza, nie na podvozku medziclanku
a je to vyslovene nejaky nevyvazok na hriadeli trakcneho motora, kardane (ak tam nieco take je) alebo nieco podobne (je to vyrazne citelnejsie ked sa prenasa trakcna sila z motora (aj edb))
Do drahovej mapy nove obmedzenia rychlosti Jurajov dvor - esicko za PPA Controll 30 km/h obojsmerne, na Spitalskej pri Saigone smer Kamenne nam. 10 km/h, v obluku z Kamenneho nam. smer Marianska 10 km/h, v obluku Zatisie smer ZST Nove Mesto 10 km/h od 24.4.
Zaujimalo by ma ze ci sa pri novych vozoch robi aj udrzba neakutnych poruch, lebo taka 7501 ma uz tak zo 2 mesiace nejaky celkom slusny nevyvazok na rotujucej casti 4teho podvozka a teda neviem ze ci sa caka kym sa cely voz dostatocne rozhrka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Vieme, že cez ich web nie je možné kúpiť cestovný lístok na tento úsek, a teda pravdepodobne ani na ich predajných miestach. A pokladnica ZSSK v Kútoch určite vôbec nepredáva CL na Regiojet.
Aký je postup ak si niekto kúpi CL z Bratislavy do Břeclavi, ale chce vystúpiť v Kútoch? Bránia stevardky takému cestujúcemu vystúpiť? A smer Bratislava ak si niekto napr. cez internet kúpi CL na trasu "Břeclav - Bratislava", tak v stanici Kúty stevardky aktívne bránia nástupiť takému cestujúcemu?
Čo sa týka kúpy CL priamo vo vlaku, na ich webe pozerám, že na tejto linke nemajú fixný príplatok, ale "Lístky vo vlaku sa predávajú len v tarife Relax (aj pokiaľ cestujete v tarife Low cost - bez servisu alebo Standard) a Business vždy v najvyššom cenovom pásme.". Ak by sa niekomu v Kútoch smer Bratislava podarilo nastúpiť, tak verím, že po odchode vlaku zo stanice by už ho nechali cestovať do Bratislavy. Stevardka by mu predala lístok na úsek "Břeclav - Bratislava"?