Technickému stavu sa neviem vyjadriť, ale na pohľad to boli lepšie vozy (až na tie 1019 a 1020, ktoré tuším by v prípade pokračovania prevádzky trolejbusov boli práve na rade s VP).
Skôr sa divím, že do predaja neponúkli aj 1001, 1005 a 1006, ktoré nie tak dávno (ak teda nerátame čas, kedy neboli v prevádzke) prešli tiež VP, resp. GO.
Vďaka za doplnenie. Ja som čerpal aj zo slov hovorkyne http://kosicednes.sk/dennik/clanky/trolejbusy-su-na-predaj/ „Všetkých sedem vozidiel, ktoré sú určené na odpredaj, sú v zlom technickom stave a nie sú schopné bezpečne prepravovať cestujúcich." Nie vždy je to najnovšie v najlepšom stave, je úplne bežné napríklad v ČR, že premávajú staršie 14 Tr a novšie sa vyraďujú/odpredávajú. Stačí si pozrieť napríklad Brno, ale tam sa celkovo obnova robí systematickejšie a nie šokovo.
Mýliš sa, práve tieto odpredané boli v takom stave, že vyžadovali GO. Staršie 15 Tr bez VP šli všetky rovno do šrotu. V Košiciach ešte zostala napr. 1006, ktorá mala GO v Zlineri.
Poznám z vlastného života - nastupujúca kríza stredného veku, možno andropauza... Nie je to to, čo bývalo... Ale ževraj, bude to už len horšie - tak žime, kým sa dá...?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
Skôr sa divím, že do predaja neponúkli aj 1001, 1005 a 1006, ktoré nie tak dávno (ak teda nerátame čas, kedy neboli v prevádzke) prešli tiež VP, resp. GO.