To máš úplnú pravdu, ale zrejme pre zapchatie papule Kreuzovi bolo treba to nejako spojiť s 95. Inak by to mohla byť linka nie Farského ale Lúky - ASMN, len nie zviazaná s električkou.
Keď budeš zbierať podpisy za obnovenie 34-ky v pôvodnej trase, máš aj môj podpis! ?
Ja som stratil priame prepojenie Krajňákovej ulice so železničnou stanicou Ústredná nákladná stanica... a viem ešte minimálne o dvoch ľuďoch... ?
Mne ide o to, aby sa viac využíval nosný systém MHD, keď už ide konečne aj do Pe. Nejde mi o zachovávanie zlých návykov u cestujúcich ani o nostalgiu za starými linkami. Dúfal som, že na takú samozrejmosť netreba zbierať podpisy. Keď už začnem niečo organizovať, tak to bude skôr podnet do Bruselu.
Oslovte iného poslanca za Petržalku a zozbierajte ďalších 3000 podpisov (a keby sme to brali rovnakým pomerom k dotknutým obyvateľom tak by stačilo aj 300 podpisov...) a odovzdajte tiež na Magistrát ....
Ja začnem zbierať podpisy za predĺženie 66 minimálne na Trnko, Račko a Hodžovo. lebo kedysi tak chodila 34ka a časť Ružinova a Prievozu stratila priame spojenie s centrom...
Ad X95: Navrhujem presmerovať jednu z tých dvoch 95-tiek z Vyšehradskej na Antolskú alebo Vozovňu. Oni spravili presný opak, namiesto toto, aby predĺžili L95 hlbšie do Petržalky a presmerovali tak čo najviac cestujúcich na električku, oni ju predĺžili smerom do centra! Takže suma sumárum po otvorení novej trate do Pe sa nezrušila ani jedna z 22 (!) liniek cez Dunaj. Však DPB má dosť busov a vodičov, tak načo rušiť.
Onehda tam tratovaci cosi nacvicovali v skrini na kukucinovej a striedavo na 20-30 sekund, blikalo priecestie na riazanskej (to na kukucinovej neviem) a vodici nevedeli, ci maju ist , alebo stat, samozrejme ziaden pracovnik tam nebol, aby to tam korigoval. Kusok zabzaru , sice z opacneho smeru (asi len posunovacka) tam niekedy bol na kukucinovej pri odbocke do exskladu telekomu. ? Priecestia su tam 3x , kukucinova, riazanska, jarosova..takze straznikov tam bude musiet byt viac ? V kazdom pripade to bude zaujimave ?
Prepáčte, ale nejako som nenašiel, resp. prehliadol tú trasu L95X. Dobre rozumiem, že Vyšehradská - ... - Farského - Most Apollo - Panorama City - Autobusová stanica?
Zabzar medzi predmestím a Fiókom nie je žiadne - "vlaky" z predmestia idú v rámci "posunu" ako prestavný diel, resp. prestavná jazda. PZS neviem presne ako, ale mám pocit, že sú z činnosti vypnuté. Čiže priecestie Jarošová/Račianska musí byť pri jazde na Fiók "strážené" zriadencom. Max. rýchlosť je po prvej koľaji 5 km/h, o. i. i z dôvodu stavu upevňovadiel.
Uff, uz vacsi nezmysel som nepocul ? . Linky s uplne inym intervalom. Linka 78 by ranne meskania z Honov prenasala do Petrzalky tj na Farskeho by si niekedy cakal aj 20minut kym by mozno prisla ta 95tka ? Prip. cakal viac na aspon skratene spoje, ktore ostanu na trase Farskeho - Vysehrad.
Že nikomu nenapadlo zlúčenie 95 s 78, ale to radšej nie, hoci ktovie čo môže zodpovedných pri uzavretí Mlynských Nív v lete pri pobyte na slnku napadnúť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023