Reakcia na: david1 #219165:
"Je veľkou chybou mesta, že doteraz nie je vybudované pokračovanie Galvaniho ul. smerom do Vrakune. Je tam miesto aj na mimoúrovňové prekonanie trate 131."Vybudovanie prelozky do Vrakune bola podmienka pri stavebnom povoleni pre Pharos. Avsak pri kolaudacnom konani stavebny urad Ruzinov rozdelil tieto konania na dve. Jedna bola obchodne centrum a druha bola prelozka, ktora sa nikdy nezrealizovala. Takze ani nie tak mesto, ako ten hajzel Pekar.
fanatikmhd
Viko: Ano, sucasna poloha respektuje povodne, 4 kolajne (ci 3?) riesenie priecestia. K dnesnemu stavu uz sa pocitalo s jeho redukciou do realnej podoby a posunutiu ciar. V podstate jedine zmysluplne riesenie ktore prislo je zatial v podobe: Vlak pride k navestidlu pred priecestim (nejedna sa o klasicke odchodove, vlozene, cestove, a pod...). Vlak jeho prichodom oboznami CSS o prichode vlaku. CSS prestavi smery tak, aby vypratal priecestie (uvolni auta prioritne von z priecestia), a nasledne vpusti auta (elektricky) subezne s vlakom. Cize jediny kto sa stretne s blikacmi su auta z racianskej od racka vpravo na jarosovu - stoja na vystraznikoch. Bavime sa o verzii s absenciou zavor. Vlak prebehne, a CSS sa vrati do klasickeho signalneho planu. Zatial s charakteristikou rozbehu a dlzok sme sa dostali na 3min 12s. V podstate ide o "vynechanie" jedneho cyklu pre prejazd priecestim.