Reakcia na: MatejBA #219159:
Rucnych 7 minut je o niecom inom. Nebol clovek co by to rucne spustal, ale kedze neexistuje dopravna kancelaria na filialke, tak vlak si podal ziadost o odchod predmestiu, predmestie spustilo zavory, ked padli co bola predzvanacka a dlhy vyprazdnovak pre krizovatku dostal info predmestie a vypravil radiovo vlak... A nez sa vlak dotrepal na priecestie... Pri automatizacii stratis len a len par sekund na telefonicku komunikaciu.. Nic viac. Nemozes vpustit vlak a dufat..ze auta uz nebudu stat na cervenej cez priecestie. Toto bola ivanska- trnavska..a prisli sme tam o karosu, ikarus, mnozstvo aut, a ludske zivoty... Takze takto to nepojde:/
Ked napisete napriklad "Eurovea", tak rovno napise, k akej zastavke sa to vztahuje
david1
Trať do Vajnôr treba brať výhladovo ako perspektívnu , kvôli plánovanej výstavbe a návozu okolitých dedín k nej. Neviem si predstaviť ako by teraz vyzerala doprava z Rače keby tam nebola električka predĺžená.
Určite by sa tam uživila aj železničná trať typu 131 ako spojka trate 130 a 120 s povymetaním Čiernej vody, Grobov a Viničného a napojením na 120 niekde za Pezinkom .