Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #218898:
To hej keď sa jazdí v kat Os od cca 6,30 vo zvyšku dňa dvojhodinovom takte ako cez víkendy.
To náhodou aby si nepocítil rozdiel v doprave oproti školskému roku. Tento rok dosť blbo vyšli sviatky a dosť ľudí si nečerpá dovolenky.
Reakcia na: N/A #218890:
To sa môžem opýtať kohokoľvek na ZSSK, kto vie čo ZSSK žiadalo. Ale teba radšej nie, bo to by som dopadol dobre na riť ? Mne sa otec nepochválil žiadnym takým povýšením, ale asi ťa informuje T. E. Rostasov nejaký dvojník lepšie ako mňa ?

No ozaj by som veľmi rád vedel, že ktoré výkony sa presunuli z KO - DS na Kvetoslavov - BA. Počet vlakov v tom úseku sa od nástupu RJ nemenil. Stačí mať k dispozícií GVD z jednotlivých rokov, nahádzať si to do Excelu a ten už bude počítať za teba, takže nemusíš sa namáhať s kalkulačkou ?
Reakcia na: Mhr1 #218860:
V oblúku Kamenné nám. x Jesenského ako aj Skorpió Lajos tér x Rázusz Márton propeller rakpart dochádzalo ku kontaktu T3 x T3 bežne aj v roku 1994 - stačil rýchlejší prejazd oblúkom a zrkadlo bolo het.
Reakcia na: S499.1023 #218881:
Dakujem za info ? ?
Reakcia na: Joyki #218898:
Problém je vo vlkm. Súčasný systém maxima vlkm robí z objednávania železničnej dopravy neflexibilný moloch. Ak sa nemýlim, kľúč od miešačky tu nemá len MDV ale aj MF.

Každopádne, ak Ti môžem poradiť, zhotov aj fotodokumentáciu a najlepšie bude, ak to pošleš s listom na sekciu ŽD MDV. Ide sa rekonštruovať D1, tie vlaky budú ešte naplnenejšie.
Pozdravujem ministerstvo, co sleduje a analyzuje situaciu : ranne Os poschodove na S60 nechavali ludi v Bernolakove, Ivanke a Vajnoroch , momentalne popoludni do BA sa stoji uz od Galanty. Buduci tyzden bude este krajsi...
Dakujem za takuto sluzbu. A nie su to zadarmisti, studenti teraz prazdninuju.
Reakcia na: N/A #218895:
To by chcelo rozobrať bod po bode:
1) Aké rýchliky sa mohli točiť v Púchove?
2) Sv vlak ministerstvo neplatí, čiže neexistuje.
3) Napriek všetkým pozitívam je Kubáček modrá guma par excellence a nikdy by niečo dobrovoľne nedal súkromníkovi (aj preto ma kráľovsky baví Dunčovo pľutie naňho), ani brutálne stratový nočný vlak ŽltoZlu alebo Paštikárovi, ani priamy vozeň leteckému dopravcovi.
Reakcia na: N/A #218889:
Nezabudni, ako si DPB nadefinoval vo výberku prevádzkové nasadenie (a Jaspersom to prešlo), že to prakticky vylučuje nonstop nasadenie vozidiel na celodenky.
Reakcia na: S499.1023 #218893:
Tak ako to, že ho netrápili EC obiehané v Púchove rýchlikmi, ktoré sa kľudne mohli točiť v Púchove, Sv vlaky Malacky - BA, ktoré mohli viezť ľudí. Na lokalkach Jesenske- RS hodinový takt cez víkend. Zbytočné míňanie vlkm na nočné vlaky, ktoré jazdia bez dotácie súkromníci a menovať môžme este veľa vecí...
Bohužiaľ práve on bol odporca prímestskej dopravy a míňal vlkm tam, kde nebolo treba.
Reakcia na: N/A #218890:
Vedúci oddelenia stratégie? Dúfam, že synček nie je po ňom, lebo dankovitá stratégia "zničiť podlé a neslovenské žlté vlaky" je dosť málo.
Reakcia na: N/A #218891:
V tom takte bol limitovaný kilometrami a tlakom na to, nikde nezastavovať osobku, inak si samozrejme potreby hustého taktu je plne vedomý.
Reakcia na: S499.1023 #218883:
Občas mám dementné myšlienky. Dlho som nepil, posledné dni mi nechutí. Žeby to bolo tým?
Reakcia na: S499.1023 #218880:
Kubáček bol na slovenské pomery nadpriemer, ale tie jeho koncepcie sú poplatné dobe jeho vzniku - priame vozne cez celú európu, striktné držanie sa dvojhodinového taktu na prímestských tratiach v okolí Bratislavy a na svojich Tisovcoch a Romaszombat si kreslil hodinové takty.
Osobáky pomaly z Bratislavy až do Košíc, rýchliky tiež maximálne každé dve hodiny BA -ZA, ale pre priame ruské vozne silne podporoval nesystémové EC Buda - Wwa (naštastie aj rusi pochopili, že im nikto nebude cestovať do Bulharska 4 dni a 4x drahšie namiesto dvoch hodín lietadlom a priame vozne zrušili...)
Reakcia na: absurd #218884:
Sa spýtaj otecka, mal by vedieť, že žiadne navýšenie výkonov ZSSK nikdy nežiadali. A keď nevie, nech niečo začne robiť, veď už je dokonca vedúci oddelenia.
Regiojetu sa žiadne výkony nenavyšovali, len sa presunuli z úseku KN-DS do úseku KV.-BA.
A kapacitu tam nemáš ako navýšiť, keď ťa limituje dĺžka nástupišť (tých nových), kde sa zmestia len dve súpravy.
Reakcia na: Mhr1 #218859:
Nové eurofondové vozidlá teda stále len na delené poradia?
V poriadku, nech Bratislava vráti príspevok z eu fondov, keď si môže dovoliť, aby jej takéto vozidlo postávalo vo vozovni. Škoda, že spätnú kontrolu robí len MDV SR, ale dá sa to posunúť aj ďalej, aby toto mesto v budúcnosti zbytočne nečerpalo peniaze na úkor zmysluplnejších projektov v iných štátoch.
Reakcia na: Valec #218887:
Včera to mali v správach na ČT. Ide hlavne o okrajové večerné spoje /dojazdy/ a nočné spoje, kde prekračujú prípustnú hladinu hluku podľa novej normy. Ešte budú o tom jednať aby dostali prípadne výnimku do realizácie rekonštrukcií predmetných úsekov.
Reakcia na: Andy #218886:
Táto veta je buď pekný blud, alebo (v pražskom meradle) o nič zásadné nejde. ?

"Celkem by to na území Prahy mohlo znamenat odebrání až 73 spojů."
Reakcia na: Valec #218877:
ZSSK už x rokov predtým žiadali navýšenie výkonov. Fakt je, že Jančura keď začínal, tak mal v špičke iba dva vlaky. Neskôr sa mu ešte navýšili výkony a čuridlo žlté si zmyslelo, že keď mu navýšia výkony, že môže si len tak svojvoľne vymeniť DMJ, že dovezie menšie a väčšie pošle het. Ale vidíš sám, že ešte sme len sotva v polovici zmluvy s RJ na 131ke a už sme v háji. A to ešte kadejaké iné lahôdky sa nedostávajú von ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.