Reakcia na: Ámos #217557:
No a pri tom CODO režime má živnostník / sro kedykoľvek vypovedateľnú zmluvu?
Ja som len reagoval na tvrdenie, že žiadne socky nejazia MHD.
V špičke sa to nejak stratí, lebo cestuje veľa slušných ľudí, ale napríklad cez víkend už aj v skorších večerných hodinách to je fakt nepríjemné. Pre nejakého človeka slabšieho vzrastu to ani nie je o pohodlí, ale skôr o vlastnej bezpečnosti.

juraj.k
Nahodil som aj alternatívu od Ekonomickej cez Bosákovu - má dĺžku 3,1km. Cez Lido je to navyše necelých 400 m. Čiže tá zachádzka je akceptovateľná a z časového hľadiska rovnocenná, ak nie rýchlejšia. Treba si uvedomiť, že cez Bosákovu by pribudli navyše 2 kríženia s Bosákovou. Taktiež zaústenie do hlavnej trate by bolo možné až v križovatke, čiže by nebol možný prestup na hrane na terajších nástupištiach Farského.
Čo sa týka pozemkov, mimo lokality Lida by trať viedla v rozhodujúcej miere po pozemkoch mesta. V Lide, pokiaľ bude rezervovaný koridor, tak trať by bola zrejme súčasťou verejných komunikácií, ktoré po vybudovaní obvykle developeri odovzdávajú do správy mesta.
Čo je podstatnejšie, tak investičné náklady na túto trať by neboli nijako nadštandardne vysoké: netreba budovať žiadne mosty ani náročné stavby. Trať by viedla po povrchu a s minimálnymi ovplyvnením existujúcich komunikácií. Pritom potenciál trate je z pohľadu dopytu po verejnej doprave viac ako slušný.