Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #217031:
Preto to bolo povodne polozene ako otazka. ?

Jedine pozitivum pre objednavatela-menej vzkm.
Reakcia na: UltraM #217025:
Tam to vyzera na kompletnu cretenprintovi telonstrukciu-okrem frezovania vybrali aj vrchnu cast z betonu. A na zastavke ciary, asi pre vodiace "dlazbove listy" aj ked poznamku "slepec" tam striekat nemuseli.

Btw. Mozno k efektivnosti toho celeho. Nema byt cirou nahodou prave tato zastavka o 2-2,5 roka zrusena? Ci je potrebne este minut rozpoctove prostriedky?
Reakcia na: kecho #217030:
Este raz, naco take riesenie? Elektricka je v pesej dostupnosti, L99, ktora ta odvezie na Farskeho je v pese dostupnosti a L88 ktora ta odvezie dost blizko k zastavke Jungmannova.

Su aj ine miesta v Bratislave, co to maju rovnako daleko k elektricke a nevidis tam, zeby presmerovavali ine autobusove linky, pretoze 5 minut chodze niekoho zabije 🙂
Reakcia na: MatejBA #217027:
Alternativne by mohlo zostat obojsmerne spojenie-z 95 spravit dve "protiiduce" linky v tej oblasti, teda dajme tomu 95 a kazda druha ako 97.
A hlavne by tym odpadli rozne aktivity typu Kriza na "vratenie" 95 "na Safko". ? podobne ako kedysi hlasy "vsetko na HlSt".
Chalani čo bude s 6401,kedže nebola k predaju daná....
Reakcia na: kecho #217026:
Jednak by musela ist 95 trasou ...Hraniciarov - Farskeho - Mlynarovicova - Lachova... aby zostal zachovany aspon ten minimalny benefit "prestupu na hrane" a hlavne tymto riesenim by si ludi z okolia Lachovej na elektricku bud priviezol, alebo odviezol. Predlzil jazdnu dobu o niekolko semaforov cim by sa cele spojenie 95-elina stalo este menej atraktivnym.

Pre obyvatelov Lachovej, a velkej casti Namestia Hraniciarov je rychlejsie a pohodlnejsie prejst peso na konecnu Jungmannova. Okrem ineho aj kvoli benefitu ze si mozu v elektricke sadnut kamkolvek.

A keby nie chodi tam predsa linka 88 stojaca na Jungmannovej. Dlzka prestupu by nevadila. Problemom su trvale provizoria, neexistujuce chodniky, vsade parkujuce auta...

Reakcia na: kecho #217026:
Naco to je dobre? Usetris 600m, ale predlzis ludom cas cestovania na elektricku 🙂

Okrem toho v pesej dostupnosti maju ako Jungmannovu, tak aj L99, ktora ich tam odvezie - to uz by bol fakt luxus, aby im jazdil autobus k elektricke az pod nos, ked na rovine to maju kusok (inde sachodi na elektricku aj 5 minut peso). Vsak od Jungmannovej ku zastavke Lachova je to cca 750-800 metrov, co vobec nie je hrozne 😉
Mozno to bude blbost, ale k L95

Nemohla by robit iba okruh s vynechanim Muchu?
Tym, ze by v jednom smere sla cez Lachovu (kedze tato vetva fakticky nema pripoj na elinu) a v druhom cez Hraniciarov?
Teda trasa Hrobakova-Starohajska-Bosakova-Mlynarovicova-Farskeho(priebezna konecna)-Hraniciarov-Hrobakova
Podla maps by sice bola ta cesta dlhsia o 600 m, ale sucasne otocka cez Muchovo ma 1,2 km, cize fakticky by sa usetrilo 0,6 km na kolo.

K vyhrade, ze na Hraniciarov prestupuju na 95 a z nej potom na elinu - pokojne tak mozu spravit na Hrobakovej a z L88 (myslim, ze takto prestupuje minimalny pocet ludi, ak vobec niekto) "cez cestu" na Lachovej
Je pekne, ze DPB zacal prehravat v novych Sorkach na "televizoroch" aj nejake ine info. Len tym padom clovek nevidi zoznam zastavok, ani to ci nahodou uz niekto nestlacil tlacitko "na znamenie" ?

Na opravovanej zastavke Farskeho davaju novy obrubnik, samozrejme klasicky ☺
Reakcia na: Peon #216666:
ZSSK o tejto skvelej zmene informuje v článku v časti "Najnovšie informácie" až dnes: http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/listky-na-vlaky-do-ceskej-republiky-aj-online.html
Reakcia na: Miro #217012:
Ja som išiel dva dni tento týždeň MHD na vodičák. Ale priznávam, že inak by som šiel na bicykli ?
Reakcia na: Technopol #217018:
Ono celkovo to je dost blbe obcas. Napriklad som potreboval z Mlynskej Doliny skocit vybavit nieco kusok od Einsteinovej. 1 zastavka 92/192. Lenze jeden spoj by som nestihol a druhy isiel o pol hodinu neskor. Tak som zobral auto v praci a ked som sa vracial spat, tak som na moste Lafranconi videl tu 192, ktorou som mal ist do Petrzalky. Cize som usetril minimalne polhodinu z pracovnej doby.

Teraz to nebrat tak, ze chcem vsade 5 minutovy interval, ale prave taketo casove straty + MHD v zapchach nepomozu prilakat ludi trvalejsie 😕
Reakcia na: Technopol #217018:
Toto je dolezitejsie. Ci ludia ktory ETM dostal do MHD budu mat zaujem vyuzivat MHD nadalej. Ak nie, je to zbytocne.

A teda keby som hodnotil podla mojich ciest pocas ETM, tak do MHD nesadnem uz nikdy...
Reakcia na: Miro #217012:
Kedže som mal čas, tak som pri jednej trase v čase obeda využil MHD. Bradáčová - Dulovo nám. - Čulenova (ZSE) - Technopol . Ak by som išiel autom vybavil by som túto cestu 2,5x rýchlejšie a v podstate by som išiel rovnakou trasou ako chodí MHD. Autom mi to trvá väčšinou pol hodinu. Na dulovom neparkujem tam je to odovdzávka z ruky do ruky a do ZSE zaparkujem v Eurovea. . Ten rozdiel spravilo čakanie na spoj - 95 (4min) - 68 (7 min) - 50 (0 min) - 88 (7min) - 98 (13min) = 31 min čakania.
Do Bratislavy sa príde testovať elektrobus (predpokladám, že tá nová SORka). Premávať bude zrejme na linke 43. 🙂
Reakcia na: Miro #217012:
Včera som bol v Žiline a kúpil som si lístky - hoci je tam ETM (mea culpa). Každopádne, veľké množstvo cestujúcich sa snažilo označiť si cestovný lístok. Z reakcií ostatných vyberám nasledovné:
- "Pani, dnes sa necviká, je nejaké výročie Európskej únie"
- "Dnes je doprava zadarmo, MHD oslavuje"
- "Teraz sa neoznačujú lístky, je týždeň športu"
Reakcia na: Ike #217002:
vodič vozidla a kvalita vozidla sú základnou bunkou verejnej dopravy. Aj keby boli všetky infraštruktúrne a organizačné opatrenia naklonené verejnej doprave, je to vodič (a technická spoľahlivosť jeho vozidla), kto priamo zodpovedá za jazdu a prípadné dodržiavanie cestovného poriadku.

Ak sú dopravné zápchy a vozidlo mešká, tak je to externalita, za ktorú vodič nemôže. Ale ak má vodič meškanie a ešte púšťa osobné autá, tak potom priamo spôsobuje nespoľahlivosť verejnej dopravy, priamo spôsobí, že cestujúci nestihnú prestupy a priamo ich demotivuje využívať verejnú dopravu. Ak k tomu pripočítame, že svojim správaním ešte vytvára preferenciu IAD, tak ide naozaj o signál "choďte IAD". Ak klesne počet cestujúcich a následne dopyt, mesto bude škrtať výdavky, môže sa stať, že vodič bude na odstrel - preto "schizofrenik".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.