Reakcia na: Peon #216590:
"Či so zaintegrovaním rýchlikov by bol problém kvôli limitom na bezplatnú prepravu, že aj tak sú už dosť plné?" - práve preto by ten Vršatec nemal zastavovať v Pezinku. Ja ani neviem, načo tam zastavuje... asi lebo len kopírujú z roka na rok grafikon, ako tomu je už desiatky rokov. Voľakedy aj jeden posilový R zo Štúrova zastavoval v Senci, ale potom to zrušili. Ani teraz nezastavuje posilový RR Žitava či Skalka. Aj ten Vršatec je len internátsky posilový vlak, a je full plný, zastavovaním v Pezinku raz do týždňa je fakt zbytočnosťou. Jedine by bolo vhodné ich zaintegrovať na úseku Vinohrady - Hlavná stanica, aspoň by sa nepokutovalo v tých vlakoch jedna radosť, čo veľmi radi robia tí vlakvedúci. Lebo spoľahnúť sa na Os a REX napr. s PCL je nič moc s tými "super" intervalmi regionálnych vlakov.

Peon
Možno to nie je presné porovnanie (po technickej stránke), ale na predplatenej karte EASY mám kredit vždy online, a to nielen po vyvolaní sieťového kódu *111# keď sa mi zobrazí na displeji smartfónu, ale aj na www.telekom.sk a v ich mobilnej aplikácii. Navyše po každej spoplatnenej akcii mi príde flash SMS s uvedením ceny posledného hovoru / SMS / dátového prenosu a zostávajúca výška kreditu. Aj pri SMS lístku
Podobne aj banky zobrazujú stav na účte online. Pri platbe kartou / výbere z bankomatu je uskutočnená transakcia obvykle 2 dni v blokovaniach ako nezaúčtovaná, ale je viditeľná v internet bankingu a zahrnutá do disponobilného zostatku. Pri prevode na účet v inej banke sa mi čiastka okamžite odúčtuje z disponobilného zostatku. Akurát, že peniaze sú na ceste a príjemca ich dostane obvykle až v nasledujúci pracovný deň. Pri prevode v rámci jednej banky je to celé online [minimálne v internetových bankách].
Online je takisto aj konto pre Kreditový lístok na komerčné linky dopravcu RegioJet. Ako je to pri Kreditnom konte ZSSK?