Čo také hlásenie zástavok.Dnes nerozozná hlásenie pomaly ani človek s absolútnym sluchom a čo potom,keď sa to zavedie?Starý ľudia tak dobre nepočujú a budú tlačiť o sto šesť aby sa nepreviezli. A MHD bude stáť na každej zastávke a aj tam kde niet žiadnej zastávky,pretože si budú myslieť,že tam voľajaká zástavka je (obrazne povedané). ?
Peon
S prekvapením som si všimol, že web http://www.idsjmk.cz nielenže nemá responzívny dizajn (prispôsobený aj displejom smartfónov), ale prihlásenie užívateľa do "Můj IDS JMK" je tam nešifrované cez http - aj prezeranie po prihlásení sa.
Nikde som nevidel prevádzkovú dobu infolinky IDS JMK. Žeby ju mali non-stop? S cestujúcimi tam telefonujú a na emaily odpisujú dispečeri centrálneho dispečingu alebo ako napr. v ZSSK či DPB pracovníci infolinky? Prekvapilo ma, že keď som v minulosti zopárkrát odtiaľ potreboval nejaké informácie, tak vždy mi odpísal ten istý človek (K. H.)