Snažil sa už niekto riešiť neskutočnú hlučnosť (vlnkatosť) trate na Radlinského, najmä od Imricha Karvaša po Kollárko, alebo mám písať na magistrát? ? Ten rámus sa už nedá počúvať.
Ako v poriadku, papierové preukazy na zľavy na ZSSK, v hodnote pár desiatok eur - môže byť, ale toto: http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/795060-1.jpg je už trochu silná káva podľa mňa, hlavne vytlačené na termopieri a zaliate v materiáli podporujúcom vyblednutie.
To bude otázka skôr na pokladníkov ZSSK, za akých podmienok /napr. technických problémov/ môžu ten istý doklad vytlačiť opakovane. Pri doklade ktorý nie je viazaný na konkrétnu osobu môže byť takáto opakovaná tlač mimoriadne zaujímavá.
Môžeš tie obavy prosím podrobnejšie vysvetliť? Ak sa to nehodí sem, tak mne na peon@chello.sk Nerozumiem ako môžu niektoré MAXI KLASIK-y existovať vo viacerých origináloch ani čo sa v praxi myslí pod vykopírovaním jednej karty na druhú - že kto ako podľa Teba môže zneužiť prenosný MAXI KLASIK? http://www.slovakrail.sk/sk/ceny-zlavy-sr/zssk-maxi-klasik.html
Problém je v tom, že budú niektoré prenosné Maxiklasiky existovať vo viacerých origináloch, vykopírovanie jednej karty na druhú bola aspoň čiastočná komplikácia pre "šikovných". ?
Ak tomu správne rozumiem + ak si dobre pamätám čo Valec písal, tak pôjde o papierové preukazy vo fólii s 2D kódom [rovnaké aké sa používajú pre cestujúcich na bezplatnú prepravu], takže aj fotku v neštandardnom formáte 2 x 3 cm si v niektorej fotoslužbe potrebujú vybaviť cestujúci využívajúci komerčné ponuky JUNIOR RAILPLUS, KLASIK RAILPLUS, SENIOR RAILPLUS a MAXI KLASIK.
Predpokladám správne, že papierový preukaz nebude nosičom na PCL IDS BK, a teda ľudia by si už radšej mali BČK vybavovať iba v DPB alebo v Slovak Lines?
"v električkách na zadnej plošine prvého vagóna, v autobusoch a starých trolejbusoch na mieste pre kočíky, v nových nízkopodlažných trolejbusoch nie je dostatočný priestor na bezpečnú prepravu bicyklov."
Nové nízkopodlažné električky sa tam však nespomínajú... Na webe IDS BK je zaujímavý popis, ale v tejto veci mi to nepomohlo:
"Bicykle sa prepravujú v priestore vyhradenom pre kočíky alebo invalidné vozíky. V jednom vozidle alebo v jednej súprave vozidiel sa môžu prepravovať maximálne dva bicykle. Ak na zastávke súčasne nastupujú cestujúci s bicyklom a cestujúci na invalidnom vozíku alebo cestujúci s detským kočíkom bez ohľadu na to, prednostné právo na prepravu majú pred bicyklom invalidný vozík a detský kočík. Ak chce cestujúci s vozíkom alebo kočíkom nastúpiť v čase, keď sa cestujúci s bicyklom už vezie, nemá cestujúci s bicyklom povinnosť vystúpiť." https://www.idsbk.sk/informacie/preprava-bicyklov/
Však s bicyklom sa cestuje v električke na ZADNEJ plošine prvého vozňa bez ohľadu na to, či ide obojsmerné vozidlo dopredu stanovišťom A alebo stanovišťom B a s kočíkom vpredu, čo je na tom nepochopiteľné pre teba aj tvojho kamaráta?
Včera mi telefonoval kamarát, ktorý chcel včera (sobota) cestovať s bicyklom linkou 3 z Rače do centra mesta a pýtal sa ma na podmienky cestovania bicyklom. Povedal, že nastúpil dopredu a že za ním vybehol vodič s otázkou, že či má pokazený bicykel a že mal nejaké blbé reči... A že keď chce cestovať s bicyklom, aby s ním prešiel dozadu... Tam potom prešiel dozadu a cestoval.
Sú teda v tých obojsmerných električkách pri niektorých dverách nálepky pri tých dverách ktorými je možné nástúpiť keď chce cestujúci prepraviť kočík / bicykel / invalidný vozík?
No a určite som to nedoplietol, lebo mne sa na smartfóne automaticky nahrávajú všetky prichádzajúce aj odchádzajúce hovory, takže som si ten telefonát teraz vypočul. ?
Ozaj a prečo vlastne neboli integrované lístky na bicykle a batožinu? S tým nesúhlasila ZSSK alebo dokonca Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR (ako objednávateľ výkonov vo verejnom záujme v železničnej doprave)?
Takže v Os a REx vlakoch ZSSK v zaintegrovanom území neplatí lístok za tarifu IDS BK [180-minútový vo všetkých zónach za 0,35 €], ale treba si v každom prípade za bicykel kúpiť lístok za tarifu ZSSK:
"Odlišnosti vo vlakoch ZSSK
- preprava bicyklov vo vlakoch Železničnej spoločnosti Slovensko sa riadi len cenníkmi a pravidlami ZSSK,
- pri nákupe lístka od ZSSK nie je možné využiť službu elektronickej peňaženky." http://www.slovakrail.sk/sk/ids/idsbk.html
Ja ešte doplním: Veď pri kúpe lístka v pokladniciach ZSSK ani u sprievodcov nie je možné kúpiť ani lístok za tarifu IDS BK z elektronickej peňaženky. ? A pokiaľ viem to ani možné nebude... Buď v hotovosti alebo vo viacerých pokladniciach aj platobnou kartou.
A kde si vlastne nadobudol pocit ze s kocikom sa nastupuje na roznych koncoch vozidla podla toho kde je kabina? Nenastupuje sa vzdy vpredu?
Prejazdy su na vsetkych spojoch pocas vikendov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon