Reakcia na: Peon #215789:
Hmm a existuje pravidlo, že "obojsmerka" na linke 3 ide z Petržalky do Rače vždy rovnako usporiadaná (napr. kabína A vpredu, kabína B vzadu) a v opačnom smere naopak? Pri linke 1 je to ako? A ak naozaj je také pravidlo, dodržiava sa v praxi?Pamätám si, že keď linka 6 niektoré leto dočasne jazdila do Dúbravky, tak práve v tom smere boli dve sedadlá vedľa seba pri tyči v nízkopodlažnej časti pri posledných dverách proti smeru jazdy. Tam je kabína A alebo B?
Bicykle teda bližšie ku ktorej kabíne môžu byť prepravované? Rád by som totiž poradil niekomu občas cestujúcemu s bicyklom z Rače do centra [a aj v opačnom smere], že kam má nastúpiť s bicyklom, ale sám som z toho zmätený...
A pri tých jednosmerných nízkopodlažných električkách je miesto pre bicykle pri prvých alebo druhých dverách pri vodičovi?
Mike
https://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/208/smer/Stare-Mesto-Sulekova/zastavka/Mliekarenska/943718630445
http://cp.atlas.sk/bratislava/zcp/?date=23.7.2016+So&l=Bus+208&f=Mliek%C3%A1rensk%C3%A1&t=%C5%A0ulekova&wholeweek=true&ttn=MDBaSk&submit=true
Na cp.sk je to isté, čo aj na zastávkovom CP - odchod 18:52. Na imhd je to isté, čo vo vodičovom palubáku - 18:54. Toto je ten lepší prípad, že cestujúcemu spoj neujde.
Chyba je v tom, že zastávkové CP sú generované iným softvérom ako CP do palubákov. A konkrétne táto chyba je už dlhodobá a vzniká pri odchodoch, ktoré počas trasy idú cez čas, kedy sa láme chronometráž. (Teda 5:00, 6:30, 19:00, 21:00). Kým jeden soft vie ísť časť trasy v chronometráži "a" a inú časť trasy v chronometráži "b", druhý soft vie ísť iba celú trasu v jednej chronometráži a nevie si ju zmewniť uprosterd trasy. Avšak údajne sú aj rozdiely v odchodoch počas dňa, kedy sa neláme chronometráž.
A potom chyba môže nastať aj u vylepovača, kedy vylepí omylom CP z inej zastávky, ako má (každý je omylný). A cestujúci pozerá iba odchod (ak trafí správne umiestnenie stĺpca prázdniny verzus víkend ? ) a nenapadne mu, že ten odchod je ale z "nesprávnej" zastávky...