Reakcia na: Peon #215073:
Je pekné, že diskutuješ o niečom, o čom nič nevieš a ani sa nobťažuješ UTFG alebo sa na ich web pozrieť. Lufthansa to má tiež v CZK a češtinu hádam na nákup letenky npotrebuješ. Si úplne mimo. Podstatný dôvod je agregácia - všetko na jednom ieste.
Joyki
Dnes raňajšia špička:
- spoj linky 640 návoz na REX do BA: 23 cestujúcich, na ŽST Senec vystupujú vždy v drvivej väčšine študenti, najviac vystupujúcich na žel.st, nie na aut.st.
-spoj linky 659 do BA z AS Senec odchádza s dvomi/tromi nastupujúcimi zo Senca, bez prestupu medzi 640 a 659, v spomínanom spoji 659 do BA sedí približne 15-20 cestujúcich.
- spoj linky 640 9 min. po vyššie uvedenom spoji rovnakej linky predĺžený do BA: 5 cestujúci (z toho 2 zo zast. Senec, Družstevná ul., teda len 3 z dvoch obcí), v Senci na aut.st. ich nastúpi asi 5/10.
- spoj linky 202409 z Galanty do BA zúfalo prázdny, v najsilnejších časoch max. 25 cestujúcich, veľká väčšina vystupuje v Senci.
Typická popoludňajšia špička:
- prichádzajúce spoje z BA do Senca vezú maximálne 20-30 cestujúcich
- spoj linky 640 o 17-tej vezie 10 ľudí zo Senca, o 16-tej napr. 13 ľudí
REX 874 (ráno) a 875 (popoludní) á 9 vozňov, a je plný, v Senci na/vystupuje asi 80/120 ľudí.
Parkovisko je plné, dokonca aj po stanicou v areáli jazier.
Kolóny každý boží deň v Senci von na D1, pri Metre, na obchvate.
Hlavná vec, že z Erdbergu či odkiaľ sú dobré spoje SL do Viedne. Nechcú vypadnúť za hranice Slovenska? Však ich jednoznačne odmieta verejnosť. Kebyže poskytnú údaje o vyťaženosti spojov pre BID, tak na Jašíkovej 2 by aj odpadli. ? Efektívnosť nadovšetko!