Existujú niekde aj autobusy originál dopravcu Flixbus? Ak áno, kde najbližšie? Všimol som si, že Blaguss Slovakia na linke do Viedne má autobusy (Setra) namaľované na žlto-zeleno s nápisom Flixbus. Na predných dverách má napísané Blaguss Slovakia a ŠPZ [či ako sa to teraz volá] má slovenskú, konkrétne bratislavskú.
Na letisku Schwechat som videl vo farbách Flixbusu dopravcu Dr. Richard. Ten jazdí na akej trase? Totiž pri vyhľadaní spojenia na linke "Bratislava - Viedeň" to pri tej blagusáckej zobrazuje "Prevádzkuje FlixBus CEE GmbH". Cez www.flixbus.sk sa dá kúpiť lístok aj na Slovak Lines a tam to zobrazuje "Prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.". Vieme, že Slovak Lines má červené autobusy.
Zaujímavé, že web má rezervačný systém Flixubs v češtine aj v slovenčine, ale ďalšie možnosti komunikácie iba v angličtine a ďalších svetových jazykoch (cestovný lístok kúpený cez web, cez mobilnú aplikáciu aj kúpa cestovného lístka, dotazník spokojnosti po uskutočnenej ceste).
Nie je mi jasné ako to majú so službami zákazníkom (nepísal som tam). Totiž uvedenú majú aj emailovú adresu sluzby@flixbus.sk , ale telefónne číslo je nemecké. Na ich stránke na Facebooku vidím, že komunikujú v češtine. Kontaktný formulár na webe majú v slovenčine.
Na letisku Schwechat som videl vo farbách Flixbusu dopravcu Dr. Richard. Ten jazdí na akej trase? Totiž pri vyhľadaní spojenia na linke "Bratislava - Viedeň" to pri tej blagusáckej zobrazuje "Prevádzkuje FlixBus CEE GmbH". Cez www.flixbus.sk sa dá kúpiť lístok aj na Slovak Lines a tam to zobrazuje "Prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.". Vieme, že Slovak Lines má červené autobusy.
Zaujímavé, že web má rezervačný systém Flixubs v češtine aj v slovenčine, ale ďalšie možnosti komunikácie iba v angličtine a ďalších svetových jazykoch (cestovný lístok kúpený cez web, cez mobilnú aplikáciu aj kúpa cestovného lístka, dotazník spokojnosti po uskutočnenej ceste).
Nie je mi jasné ako to majú so službami zákazníkom (nepísal som tam). Totiž uvedenú majú aj emailovú adresu sluzby@flixbus.sk , ale telefónne číslo je nemecké. Na ich stránke na Facebooku vidím, že komunikujú v češtine. Kontaktný formulár na webe majú v slovenčine.
zavinacsk
Len otázkou zostáva, ako zdokumentovať popísané správanie SBSkára aktívne blokujúceho označovač. Nikto z busu nepôjde svedčiť, kamery nie sú v každom vozidle a ak sú, (neviem ako v DPB) záznam jednoducho neexistuje.
Nemôžem predsa do busu vždy nastupovať s lístkom označeným z iného busu. Čo keď toto bude prvý bus, do ktorého v daný deň nastúpim? PCL nemám, lebo sa mi finančne neoplatí, a SMS lístky nie sú vždy najlepším riešením.