Presne tak, a nie je to len ráno ako sa píše nad príspevkom ale aj poobede a večer smer Ružinov je čistá katastrofa, keď na L9 príde K2S. Plus víkend by aspoň jedna linka mala byť obsadená 29/30T
Dobre, to je rano a aj to len Ruzinov max po Blumental a co zbytok dna , trasy ? Supravy budu vozit na L8 vzduch na NLS hocakou otockou . Skor dat na L8 K2S celodenne a nech rano vypomahaju vlozene spoje na L8 ako cely den supravy / 29T. Isty cas uz to tak fungovalo za ery 8 9 14 kedy boli vlozene 9tky.
K2S nemajú čo robiť v špičkách v premávke (okrem liniek 2 a možno 6/7). Prídi sa niekedy ráno previesť z Ružinova v nejakej K2Ske a je jedno či na L8 alebo 9.
Tej L8 na NLS pevne verim odzvoni so supravami/29T a budu K2S. A K2S nemaju co robit na L9 !!! okrem vikendov.
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?
No skús v nejakom IDS na západ od SK povedať, že je jedno, či idú dva spoje na radiále za sebou alebo v preklade, hneď by ti znížili o polovicu dotáciu.
Tak ako má KV v špičke teraz 2 min a mimo špičky 2,66, môže mať aj Ružinov alebo Rača v špičke 4 min a mimo špičky 6 min. Vzduch netreba voziť.
Jasný dôkaz je napr. L9 do Ružinova mimo špičky K2, krorá ide 5 min po L8. A na L8 29T a ide 3 min po L9 s K2.? ? ?
Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Ono aj z pohladu Noveho mosta by som za optimalne povazoval keby sa L8 tocila tak ako aktualne L1, teda okruhom Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - Namestie SNP - Obchodna.
Terminál medzimestskej dopravy pod mostom SNP?? ? ? Všade, kde zastaví nejaký dopravca, je teraz terminál? A čo teda prestup z Blagussu alebo RJ na L80 na Einsteinovej??? Myslím, že je to podstatne rýchlejšie a na jednej hrane na Einsteinovej, ako sa točiť pod SNP a šlapať na L8 na Lajoš Štúr tér a odtiaľ ísť na Obchodnú.
Nosný systém nie je na to, aby zabezpečoval priame spojenie odvšadiaľ všade. Aj keď spomenutý prípad rieši L1, ako už je poznamenané nižšie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.