Reakcia na: Peon #214416:
Keďže som prestupoval, to bolo preto, lebo ten prvý autobus nešiel cez moju cieľovú zastávku. Tým pádom moju výstupnú cieľovú zastávku vodič nevie zadať do emtestu, takže na lístku je uvedená len trasa, kt. absolvujem tým autobusom - cieľovou zastávkou na CL je vlastne moja prestupná zastávka, ale je uvedené číslo mojej cieľovej zóny. Na tej super efektívnej registračnej potvrdenke, vydanej v druhom autobuse je už uvedená moja výstupná cieľová zastávka. Potvrdenku vydá na základe zakúpeného CL z prvého autobusu, lenže ja som tam nemal cieľovú zónu uvedenú, a tým pádom vodičovi evokoval taký dojem z toho lístka, že aj keď za drahšie peniaze, ale lístok platí len v tej zóne a len po prestupnú zastávku ... no tak preto odomňa vyžadoval nový lístok z prestupnej do cieľovej zastávky. Minule zas celý autobus (asi 15 ľudí) zmeškal ranný REX vlak, lebo vodič nezvykne robiť ten spoj a nevedel, že má ísť načas. Padla mi sánka, keď nám toto oznámil.
IDS v praxi...
Peon
V prvom buse si kúpite lístok napr. z regiónu do zóny 100 a jeho platnosť je 120 minút. V buse do ktorého prestúpite dostanete od vodiča registračnú potvrdenku. Tento druhý bus však chytí po trase meškanie a teda napr. na Patrónku prídete už s "neplatným" CL1C, lebo ďalší si kvôli napr. trom minútam neoznačíte ani nepôjdete za vodičom kvôli tomu (hlavne ak vtedy dlhšie ani nemá zastávku). Spoliehate sa na čas podľa CP aj keď ste raz prestupovali, lebo predpokladáte, že v SL v prípade kontroly dokážete preukázať plánovanú jazdnú dobu busu .
Výskyt revízorov hlavne v regióne je v SL určite nižší ako vo vozidlách DPB. Študujú vodiči vizuálne podrobnejšie váš lístok z prvého busu (alebo papierový CL) predtým ako vám vydajú registračnú potvrdenku?
Ozaj a vo vlaku ak použijete lístok IDS BK kúpený pred prestupom v buse SL, tak sprievodca ho opečiatkuje? Predpokladám, že nedá pečiatku (tak ako ani na papierový CL1C).