Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #213728:
Aha, no to hej :))
Reakcia na: Valec #213732:
Divne sa mi zda, ze zase as usually informuju "vopred" . Od zaciatku mi bolo jasne, ze SMS listok pojde hore . Tu cenu si len tak dnes niekto zmyslel, schvalil ? ?
Reakcia na: Petto #213731:
A čo si čakal? Že papierový 60 min. lístok bude stáť 1,20 € a SMSkový 70 min. lístok 1,00 €? Nezdá sa ti to divné?
Reakcia na: UltraM #213730:
Cize vlastne ZTPkarov a vseliake tie pakety vlastne zaplatia SMSkari a nie mesto jak sa dušoval IvoN. ?
Reakcia na: Petto #213729:
Dost skoro o tom informuju 😃
Reakcia na: 810zssk #213727:
Sorry, zle som to napisal 🙂 Myslel som tie co su na kraji pri sebe (to by malo kolko, 218 mm?) ?
Reakcia na: MatejBA #213726:
Ehm, vonkajsia+vonkajsia = 1435.
Reakcia na: Miro #213725:
Ako? Ona je 4 rozchodova! 😃 1435 mm, 1000 mm, tych 1217 mm ci kolko (vnutro + vonkajsia) a ako bonus vonkajsia + vonkajsia ?
Reakcia na: S499.1023 #213724:
Správne, tá trať je vlastne trojrozchodová ?
Reakcia na: Miro #213723:
AAlebo rozchod 1217,5 mm (jedna strana vo vnútornej koľajnici, druhá v vonkajšej) ? .
Reakcia na: ross #213719:
A 1435 mm rozchod nebudú zase niekedy testovať? Alebo obidva rozchody naraz?
Reakcia na: fialka11 #213721:
Sú dve možnosti:

1.nedostatok vodičov
2.veľa odstavených vozidiel pre poruchu

Bonus:Oboje predošlé body súčasne

Neboj sa nie je to jediná linka v meste,ktorá nemá vypravené poradia
Vie mi niekto vysvetlit, preco pravidelne vynechava linka 20 s odchodom 8:12 z Opletalovej?
Reakcia na: skeli #213718:
Testovalo sa...
Čo sa to dnes dialo predpoludním na Jungmanovej ?
citát z FB Iva N.

"Stromy na zastávke Žilinská majú zostať. Vyzval som Bratislavský samosprávny kraj, aby upustil od pomienky výrubu a trať Radlinského Štefanovičova skolaudoval podľa platného povolenia vydaného jeho stavebným úradom. Stavebný úrad BSK totiž vydal stavebné povolenie ešte v roku 2010, v ktorom uviedol, že pri rekonštrukcii električkovej trate nesmie dôjsť k výrubu drevín, ani k ich poškodeniu. Rovnako vydal podmienku, že pri realizácii rekonštrukcie je potrebné zabezpečiť jestvujúce dreviny pred poškodením. Pri vydaní rozhodnutia o skúšobnej prevádzke dňa 31.8.2015 však BSK názor zmenil a výrub 5 kusov stromov na zastávke Žilinská stanovil ako podmienku pre dokončenie kolaudačného konania. Mesto nariadilo Dopravnému podniku, aby na zastávke Žilinská zastavovala vždy iba jedna súprava podľa schváleného projektu. Takéto riešenie nespôsobuje žiadne prekážky v plynulej prevádzke električkovej trate. Stromy by tak pre BSK nemali byť prekážkou v kolaudačnom konaní. IvoN"
http://brno.idnes.cz/v-brne-ubyvaji-parkoviste-a-ridici-si-stezuji-fa5-/brno-zpravy.aspx?c=A160329_2235353_brno-zpravy_lva

Prebehol som ten clanok len zbezne, ale nerobilo sa nieco rovnake aj v Parizi ci kde? A ak ano, neviete, ci aj tam kuvikali vodici aut tak ako tu? 🙂
Reakcia na: Danny #213713:
a teraz nastane najdôležitejšia chvíľa - orgán, ktorý má len poradný hlas začne diktovať, prečo to tak nesmie byť

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.