Reakcia na: JamaVOku #213190:
Za predpokladu zachovania súčasných odchodov L3 a L9 budú L3 RA-->PE a L9 KV-->RU prechádzať (min. v kladivá) popod Manderlák približne v rovnakom čase, +- minúta. A ak zároveň predpokladáme preklad L1 a L3, tak by L1 HS-->PE mala prechádzať popod Manderlu približne "v strede" medzi odchodmi L9 a teda riziko, že devina bude jedničkou brzdená je minimálne
810zssk
Otazkou zostava, ktoru zastavku zvolit:
- Nam.SNP je super pre nas co ideme do Ruzinova - teraz musime zistovat ci ide skor 8, alebo 9, takto by sme podla potreby len prebehli cez cestu na spravnu stranu, kedze by obe linky stali oproti sebe.
- Kamenne nam. je zas vhodne z pohladu cestujucich na Odborarske nam., Legionarsku a Trnavske myto, pretoze tam by islo o spolocnu zastavku 4+9. Kamenne nam. je navyse trvale riesenie, kdezto pri Nam.SNP by dochadzalo k opakovanym zmenam: Najprv teraz z Kamenneho na SNP a potom o nejaky cas zas spat na Kamenne ked sa otvori zastavka pod Manderlom a zastavka pred trznicou sa v smere do Ruzinova zrusi.