...ale keďže DPB vždy chápal svoju činnosť, ako v najlepšom prípade láskavosť voči platiacej verejnosti, a nikdy nie ako zaplatenú službu a povinnosť, viem s predstaviť, že tie tabule tam fakt ležia na sklade.
Mimochodom v tomto roku avizovali osadenie tabúľ na viacerých frekventovaných zastávkach, kým v regióne v druhom polroku tiež by mali. Buď budú mať offline údaje z CP, alebo naviazané na GPS-údaje by transdata (prerába sa systém, keďže drs BID stále nemá - také niečo sa písalo v dodatku, tak predpokladám, že to naviažu na ten mojbus-systém) - niekto nevie viac?
Resp. podľa zmluvy, ak som si ju vyložil správne (rád sa ale príp. nechám opraviť), sa termín 1.1.2015 + 60 dní vzťahuje len na dodanie tabulí. Neviem síce, či už boli naozaj dodané (a ak hej, tak kedy presne) a ležia v sklade DPB, no každopádne pre samotné osadenie zmluvný termín podľa všetkého určený nie je (i keď vo verejnom záujme by samozrejme DPB nemal s osádzaním zbytočne čakať, najmä ak záruka na cedule beží odo dňa prevzatia)
A nebol deadline pre osadenie tých cedúľ až ku kolaudácii samotného developerského zámeru (že či to naozaj oficiálne mešká)? Alebo je (bol) termín k nejakému konkrétnemu dátumu resp. lehote od podpísania zmluvy?
Možno chcú všetky veľké zmeny uskutočniť naraz:
1) reorganizácia trolejbusových liniek
2) električka do Petržalky
3) dopravná optimalizácia regionálnych liniek (aj keď o tomto pochybujem)
A preto sa ešte nič nedeje
Akcionar DPB by mohol mysliet komplexne a ked prenajima plochu na "pns-ky", do zmluvy dat klauzulu o povinnosti mat jednorazove listky a tiez ich sortiment. To by vsak magoriat musel mat aspon nejaku snahu toto mesto riadit.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vegrar
1) reorganizácia trolejbusových liniek
2) električka do Petržalky
3) dopravná optimalizácia regionálnych liniek (aj keď o tomto pochybujem)
A preto sa ešte nič nedeje