Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: haló #212840:
Nemyslim. Myslim ze ta trat je minimalne v tejto dobe nadbytocna blbost a nie som jediny.
Reakcia na: 810zssk #212839:
? ? ? ?

.... a hlavne by musel celú cestu (alebo jej drvivú väčšinu) absolvovať v BUS-pruhu (napr. ako linka 12 v Bruseli), aby prišiel v stanovenom čase ....
Reakcia na: 810zssk #212822:
https://www.youtube.com/watch?v=zoDKLX01DIU Myslíš, že ostravské letiště je na tom lepšie s rozsahom prevádzky ako Bratislavské?
Reakcia na: Pajo #212838:
Problem je ze takyto Airport Express by tiez chodil po drvivu vacsinu dna prazdny. Pri tom rozsahu dopravy co je na BTS to ma zmysel riesit jedine ako ucelove spoje, ktorych prevadzka by sa vyhlasovala na kazdy den.
Vlak na letisko BTS je podľa mňa hlúposť. Bohate by stačilo zaviezť priamy AirportExpress s cestovným 3 EUR z hlavnej stanice bez akéhokoľvek zastavenia, s busmi seriózne upravenými na batožinu a s odchodmi vždy 3 minúty pred busom 61. Každá z možností cestovania by si našla svoju klientelu.
dnes rano o piatej nejake problemy jedneho MBCC na L92 na dvoroch smer VW. este nieco riesil s kolegynou z dalsej L92
Reakcia na: Valec #212827:
Stretnut nemuseli, ale takto by sa to dalo riesit eurofondami a to je sposob, ktory by ich urcite vysiel lacnejsie, ako keby to museli tahat cele zo svojeho rozpoctu..
Reakcia na: Valec #212830:
Ano, to je dobra alternativa, aj ked menej riesiaca regionalne vazby. Ta Budapest by mohla zasadne lepsit ekonomiku toho projektu (spojenie VIE s ovela vacsiou castou jej spadovej oblasti).
Reakcia na: Mirtschi #212823:
Ok, asi by sme sa zhodli keby sme tuto debatu este chvilu viedli 🙂
Ak by sa naozaj obnovil Pressburgerbahn do Petrzalky, bolo by vsak treba nieco vymysliet zo stanicou v Petrzalke. Väcsinu casu by to bolo v pohode, ale uz teraz su tam vlaky rano pred rannou spickou dost natlacene (ÖBB ich tam cez noc parkuju lebo treba v rannej spicke viac vlakov z Bratislavy ako z Viedne) a nastupiste 2 tusim nefunguje na 15kV 16,7 Hz...
Reakcia na: Valec #212830:
Spojka Götzendorf uz tusim neni aktualna, bola by to len predrazena blobost (su efektivnejsie riesenia)...
Reakcia na: 810zssk #212807:
Co sa rychlosti tyka, tam by bolo treba tlacit na ÖBB aby aspon trochu investovali do tej trati, lebo tam su casovo este velmi velke rezervy. Na celom Pressburgerbahne sa nachadza vela ostrych oblukov, cez niektore sa jazdi iba 50-60 km/h. Priemerna rychlost na tej trati podla mna lezi pod 100 km/h.
Taktiez by to ponuklo alternativnu moznost bez prestupov pre dochadzajucich do 2. a 3. okresu Viedne, pripadne az za Dunaj (Floridsdorf). Casovo by to bolo podobne, ako dnes trasa Petrzalka - Hbf + prestup na S-Bahn an hlavnej trati. Takze v rannych a poobenajsich spickach by to podla mna mrtve nebolo aj keby spojenie na letisko nebolo rychlejsie ako dnes...
Reakcia na: 810zssk #212807:
Atraktívne spojenie BA - VIE bolo zvažované v rámci TEN-T17 s využitím (samozrejme po prestavbe) existujúcej spojky Flughafen Wien - Gotzendorf an der Leitha. Táto by mala využitie nie len pre REXy bo Bratislavy, ale aj pre RailJety do Budapešti.
Reakcia na: haló #212813:
Niekolko miliardovym? ? ? ? Ach jaj, ty si mimo.
Reakcia na: Mirtschi #212806:
Zo Slovenska je hlavne potencial kvoli mnozstvu dochadzajucich (ranne vlaky do Viedne su velmi dobre naplnene).
Reakcia na: piggee #212825:
Ak by OBB mali záujem prepojiť trať 907 s nejakou inou, stačilo by im obnoviť stále existujúcu spojku Bruck - Petronell-Carnuntum, ktorú majú celú doma. Navyše, jedno z možných trasovaní z Wolfsthalu do Petržalky bolo aj cez Kittsee, takže so ŽSR by sa ani stretnúť nemuseli.
Reakcia na: 810zssk #212812:
Presne tak, za priecestím bolo asi 50 m koľaje... ono to priecestie tam zjavne vzniklo až v čase budovania diaľnice, keďže roky predtým tam bol vstup zakázaný a ani Bratská tam ešte nebola.
Reakcia na: haló #212818:
Napriklad ja. A robim to tak, ze necham auto v Hainburgu, kde neplatim za parkovne a idem dalej S7 az na letisko. Okrem toho ta spojka na Petrzalsku stanicu by sa OBB celkom oplatila, pretoze pri vypadku Hainburg ci Wolfstahl by neostali odrezany od sveta, rep. pri pokazenom vlaku a parkovani v Bratislave v Petrzalke by stacilo nieco stiahnut z Brucku a nemuseli by to tahat az z Mannswörth alebo az z Viedne. Hlavne by sa im pekne prepojili dve trate. Tak sa ani necudujem, ze rakusaci nad tym aj rozmyslaju. Horsie je to u ZSR. Postavit novu trat (nie rekonstrukciu)? Vsak to bolo naposledy v 1992 (opravte ma ak sa mylim), a to bolo 1,4 km trate do Kittsee.
Neviete, či horí Slovnaft ? Posledné dve hodiny sa v Petržalke nedá dýchať...
Reakcia na: 810zssk #212817:
K tej 801 pardon. Dlhší čas nie som v Bratislave a tieto zmeny mi ušli. Kedysi tie intervali boli podstatne dlhšie a Slováci z Rajky si ponosovali. A ja len tvrdím, že nemusí byť vlak do Rajky VÝHĽADOVO stratový. Tie príhraničné maďarské dediny budú narastať. Nemusí to byť za určitých okolností stratové ani dnes, ale to by sa museli prekopať dialkové spoje, napríklad odklon niektorých ECčkok z trate 130 na Hegyeshalom, Gyor, Komárom, Budapest, ktoré by stáli i v Rajke s možnostou prestupu na regionálne spoje. Samozrejme ten odklon EC do Maďarska by nebol na to, aby sa len niekto odviezol z Hl. stanice do Rajky. Vlakové spojenie len kvôli Rajke je dnes hlúposť. Výhody by spočívali v priamom spojení Bratislavy a Gyoru (Ľudia z BA tam chodia nakupovať), Komárna-Komáromu - rýchlejšia alternatíva k trati 130, a rýchlejšieho spojenia Bratislavy s Budapešťou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.