Asi by ma niektory tu ukamenovali, ale este nieco co som si vsimol v Rakusku:
V rannej spicke je hlavne dolezita kapacita. Ludia co cestuju v rannej spicke byvaju väcsinou dochadzajuci pracujuci a kedze timto ludom väcsinou kazdy den zacina robota v ten isty cas, pouzivaju vzdy ten isty vlak a tym padom si zapamätaju odchod(y). Preto v rannej spicke netreba na silu udrziavat presny takt. Samozrejme ked sa da, tak by sa mal dodrziavat, ale prioritne by vlaky mali jazdit v casovych polohach, kedy odvezu najviac ludi a ak je to nutne, mozu sa naplanovat mensie uchykly od standardnych casov odchodu...
V rannej spicke je hlavne dolezita kapacita. Ludia co cestuju v rannej spicke byvaju väcsinou dochadzajuci pracujuci a kedze timto ludom väcsinou kazdy den zacina robota v ten isty cas, pouzivaju vzdy ten isty vlak a tym padom si zapamätaju odchod(y). Preto v rannej spicke netreba na silu udrziavat presny takt. Samozrejme ked sa da, tak by sa mal dodrziavat, ale prioritne by vlaky mali jazdit v casovych polohach, kedy odvezu najviac ludi a ak je to nutne, mozu sa naplanovat mensie uchykly od standardnych casov odchodu...
810zssk
2. Nevidim dovod preco by mala byt potrebna trat na 200-250 km/h aby malo zmysel nezastavovat v Sturove ci Kutoch.
3. Vlakom by "v tychto podmienkach" chodil ten kto nimi chodi dnes. Rozhodne tie vlaky dnes nezivoria a nie je to kvoli Kutom. Mozno s vynimkou prvych dvoch rannych vlakov smer BA.