Firma asi plati viac za take pripojenie + aj ked sa na wifi pripoji 150 ludi, pre operatora je to stale len "1 sim", takze miesto 150x neobmedzeneho pripojenia je len jedno v sieti A urcite za neobmedzeny net si operator neuctuje 10-15 eur
Tender je na linku BA-BB. Supravy by prirodzene zrejme zostavali v BA, je nezmysel ich na noc vozit hore-dole, specialne ked akekolvek servisne aktivity (udrzba, cistenie) budu v Bratislave znacne lacnejsie.
Linka BA-Vieden je na tom nezavisla a zatial ju OBB jazdia v spolupraci so ZSSK. Osobne by som v tomto ohlade rad videl zmenu, ale je otazne ci by z toho pre OBB vyplyvali nejake zasadnejsie vyhody.
Lenže mobilný internet (3G) má nejaké technické obmedzenia (priepustnosť siete), aby neboli obmedzení iní užívatelia. Tak potom ako je možné, že firemným zákazníkom dokážu dať operátori neobmedzený flat produkt?
To je zaujimave, ze ÖBB. Mna by zaujimalo, ci by v pripade vyhry jazdili iba trasu BA - BB a iba svojim materialom alebo by to rovno potiahli do Viedne, co by ale kvoli preprahom nebolo moc atraktivne. Ak by jazdili iba na trase BA - BB, tak vagony nechali prenocovat v BA? Bola by to zaujimava situacia, ale nejak tomu neverim, ze by rakusi mohli vyhrat sutaz (osobne tipujem na RJ)...
JAZDÍ Z BRATISLAVY DO VIEDNE BLAGUSS ALEBO FLIXBUS?
Práve som si pozrel www.blaguss.sk či už náhodou nezareagovali na žltú a červenú konkurenciu a zostal som zmätený. Pri jednosmernom lístku majú naďalej cenu 7,50 €, ale keď som klikol na cestovný poriadok tak ma to presmerovalo na www.flixbus.cz ? Vyhľadáva to tie isté "blagusácke" spoje - pri niektorých je cena 7,50 € a pri ďalších 5 € za jednosmerný lístok.
Videli ste niekto v posledných dňoch pod Mostom SNP alebo na Einsteinovej ul. autobus dopravcu Blaguss alebo Flixbus? Pozerám, že Flixbus má služby v autobuse pre cestujúcich podobné ako RegioJet (na rozdiel od Blagussu) a je to nemecký dopravca. Už ste s ním niekde v Európe cestovali?
Podľa http://portal.cp.sk je na tej linke naďalej Blaguss. Ak je tam Flixbus, umožňuje aj kúpu lístka u vodiča až pred nástupom na cestu? Na fotkách má má aj poschodové svoje zelené autobusy.
Nevidím celý článok, keďže nie som klavírista ale pre mňa je pozoruhodné, že ani ČD, ani ÖBB nie sú držiteľmi bezpečnostného osvedčenia pre prevádzkovanie osobnej dopravy na Slovensku.
Papierovo aj logicky to tak je, ale reálne sú asi v každom kraji SADky jedna ruka s krajom (resp. s odborom dopravy), teda prepojení na základe spoločných záujmov alebo čoho. A preto si vždy kraj objedná presne to, čo predtým SADky nakreslia...
Firemny zakaznici u kazdeho operatora maju uplne ine ponuky, ako sa ponuka beznym zakaznikom. Ja napr. mam u O2 tiez internet neobmedzeny. Ked si zakaznik s velkym mnozstvom kariet, tak nemaju problem ti urobit ponuku na kluc. A odhadujem, ze takto je to aj pri busoch. Dokonca nebal by som sa povedat, ze vsetky wifi v busoch idu na jeden flat pausal a nema kazdy bus zvlast.
Samozrejme, že sú o tom presvedčení. Ono, tie roky čo tam tí ľudia robia, už dostatočne zdegenerovali na to, aby mali prehľad. A na združení ZADu si zrejme len zanadávajú na iných (že im berú cestujúcich), pohladkajú si ego a spokojne sa rozídu. Inak by to nemohlo takto vyzerať.
Cela ta kampan je tragikomicka v kontexte urovne dopravnej obsluhy, ktoru udrzuju do velkej miery aj prave SADky. Ale zaroven ma to utvrdzuje v tom ze oni su realne presvedceni ze tu dopravu robia dobre (nie je to len hranie sa na debilov kvoli komercnym zaujmom), inak by tu kampan nerobili.
Aj na polke vypravených spojov Slovak Lines by postačil minibus. Minimálne na našej linke teda určite. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec