Reakcia na: 810zssk #211294:
Jeeeej, to je super, že toto dali na svoj web. Nedávno som sa tu čudoval, že som nemohol nájsť na webe DPB tarifu a PP liniek 801 a 901 (ak si dobre pamätám, niekto mi tu potvrdil, že naozaj to tam nie je, resp. nebolo) a v tomto pozerám, že píšu aj o 801 a 901. Prekvapil ma hlavne bod 4 pri linke 801:"4. Predaj cestovných lístkov uvedených v článku 2.3. je zabezpečený u vodiča. Do konca novembra 2015 platia na linke č. 801 Bratislava Rajka, Rajka – Bratislava aj lístky na prihraničnú dopravu linky Bratislava - Hainburg, Hainburg – Bratislava č. 901, ktoré je možné zakúpiť aj v automatoch pod mostom SNP a na zastávke Einsteinova smer Hainburg aj v predajniach dopravcu.
5. Na území Slovenskej republiky sa predávajú cestovné lístky v mene EUR a na území Maďarskej republiky v mene HUF.
6. Cestovné lístky platné na medzinárodnú prepravu linkou č. 801 sú zároveň platnými cestovnými lístkami aj pre linky MHD č. 90,91,191 do konca novembra 2015."
V bode 5 medzi riadkami píšu, že predaj CL v Rajke v EUR je neoficiálny? A v bode 6 fakt nechápem ako je možné, že CL z komerčnej linky platí aj na dotovaných linkách...
trolejbus6207
Včera uplynul presne polrok, čo bola 6841-ka naposledy vo výprave, za 10 mesiacov od sprevádzkovania odjazdil tento voz cca 85 dní z 300 možných. Ďakujeme Škodovke, že sa tak vzorne stará o servis troloSORov, dúfam, že si bude DPB uplatňovať voči nej sankcie(napr. podľa článku 15, bod 7 zmluvy o nákupe) a žiadať predĺženie záruky o polroka, čo voz stojí vo vozovni ?
Nikdy som nebol priaznivec SOR-u, ale teraz už stráca kredit aj Škodovka, som strašne zvedavý, čo bude po uplynutí záručnej doby (podľa zmluvy 36 mesiacov alebo odjazdenie 210.000km, aj keď o tých kilometroch silne pochybujem, že by sa niektorému vozu podarilo za 3 roky najazdiť), aké prestoje budú mať vozy potom a koľko to bude DPB stáť.
Osobitnou kapitolou sú 30TrDG, s ktorými sú neustále problémy, ešte šťastie, že do dennej výpravy sú potrebné len 4 vozy z 15-ich. Žiarivým príkladom "kvality" týchto črepov je voz 6115, ktorý bol za necelých 6 mesiacov od sprevádzkovania vo výprave 9 dní. Nechce sa mi vyhľadávať, koľkokrát z nich musel byť vystriedaný pre poruchu, to je proste nonsens. Keby mal niekto v DPB gule, už dávno ich pošle naspäť výrobcovi ako totálny nepodarok, čo v skutočnosti aj je. Tentokrát sa nemôže Škodovka vyhovárať ani na údržbu, keďže ju podľa zmluvy robí sama... ☠ ☠ ☠