Reakcia na: ufo #210911:
Kazda spolocnost ma svoj business plan. Ryanair ma lacne letenky pri akciovych cenach, vo vybranych dnoch a destinaciach. Za predpokladu ze cestujuci nema batozinu a nezabudne sa elektronicky odbavit vytlacit letenku atd. Pokial nesplnam ziaden z uvedenych bodov, bude pre mna akakolvek ina aerolinka asi lacnejsia. Pretoze neziju z predaja leteniek ale z doplnkovych sluzieb, predaja blbosti na palube a pokut.RegioJet BA-NR za 2 eura drti Turancar, ktory musel padnut z viac ako 4 eur na 2,5eur aby udrzal aku-taku naplnenost busov. Dnes rano som jeden ich autobus videl na ceste do BA a zaplnenost bola ledva 30%. Pozrel som rezervacny system - RegioJet v piatok poobede do Nitry beznadejne vypredany, Turancar vsetky spoje prazdne. Ako dlho sa Turancar na tejto linke udrzi?
Tento isty scenar sa udial aj v cechach na mnozstve tras.
................
Prečo nie skrátiť 84 okrem rána? Aký je rozdiel medzi DD a Ovsištom? Ekonomická univerzita má 184 a samozrejme iné linky, aj s Horského parku stále len na jeden prestup.
Každopádne, nehovorím, že tak ako som to napísal je to určite správne, ide mi o diskusiu ako ďalej s električkami a poukázanie na spôsob zmýšľania, prečo niekde tolerujeme súbeh, niekde nie, prečo niektorí musia prestupovať na elinu, niektorí nie.