ako pise 810zssk nizsie, zavazny by mal byt cestovny poriadok,
takze nie, pri zapche tiez plati cestovny poriadok.
(len revizori to niky nechapali. ci predtym to bolo inac? neviem)
"Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových údajov uvedených v cestovnom poriadku." (PP IDS BK, B.3.12.)
DPB nevie predavackam vytlacit jednoduchu zrozumitelnu informaciu o tom, ake doklady potrebuju vybrane skupiny na vybavenie zlavy? Dnes predavacka 10 minut listovala v tarife a hladala odpoved, co treba doniest pre vybavenie protikomunistickej zlavy (popri tom ako to hladala, vytrvalo rozpravala o tom, ze to su vsetko osoby nad 70-80 rokov a teda pana, ktory sa to pytal a mohol mat nieco cez 50 sa to netyka). Po 10 minutach rezignovala a pozicala tarifu zakaznikovi, nech si to tam najde sam. ?
"Perforacia" je len z prednej strany - prvych 12 kuponov. A vsimol som si ju az doma ked som listok detailne skumal, bo som mal v plane sa tu postazovat kto vymyslel listok bez vytlacenych ryh v miestach zlomu ?
Nastupujem do busu Slovak Lines, ktory ma podla cestovneho poriadku dobu jazdy 30 minut. Kupujem si CL na 4 zony/60 minut. Kvoli zapche do Bratislavy dorazim ale az po 60 minutach. Musim si kupit novy listok na MHD v Bratislave, alebo mi bude tento listok platit este dalsich 30 minut?
Netreba ist ani do Prahy, velmi podobne to maju riesene v IDS JMK. Je to jednoduche a univerzalne aplikovatelne. Ale u nas satoneda, lebo by to naburalo system automatickeho odbavovania cestujucich podla dat na cipovej karte a este by sa nebodaj zamestnanci Slovak Lines museli naucit tarifu IDS.
Ak ide o neadresny listok, tak jedine co je relevantne, je aby bola aspon teoreticka moznost sa do zony kde prave si dalo dostat pri pouziti najviac 8 zon
Vodic neurcuje platnost registracnej potvrdenky, ta sa pocita automaticky (myslim ze podla CP). Registracna potvrdenka nie je cestovny listok, teda udaje na nej su prakticky irelevantne a dovod na co tam tlacia platnost je uplne neznamy (tak ako napokon aj dovod na samotnu existenciu toho dokladu).
Dve otázky:
1. Budú zastávkové automaty na výdaj lístkov aj v okresných mestách a väčších obciach?
2. Plánuje sa demontáž terčíkov "BID" na zastávkach v BA a montáž oranžových terčíkov s číslami prímestských liniek?
Keby sa páni z BDD boli inšpirovať aj v Prahe, tak tu sa taký lístok označuje hneď pri nástupe a platí tam pravidlo časovo aj pásmovo posunutej platnosti CL.
Pozrel som to Viničné podrobnejšie: Autor tam porovnáva cestovné priamym spojom (stará cena) so spojom, ktorý ide obchádzkou cez Slovenský Grob (nová cena). Medzi nimi bol aj podľa kilometrickej tarify nejaký rozdiel.
Áno, sú dlhodobo vodiči (aj) u električiek, ktorí robia iba delené služby. Väčšina (ak nie všetci) sú tam z vlastnej iniciatívy, lebo im to najlepšie vyhovuje.
Na Facebook stránke Slovak Lines ma šokoval príklad zdraženia cestovného pre ľudí, ktorí začínajú svoju cestu v Pezinku a cestujú do obce Viničné. Pri platbe dopravnou kartou ide o zdraženie z pôvodných 0,45 € až na 0,81 €. To je neuveriteľńých 80%! ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dnc23
takze tam si radsej treba kupit listok.