Reakcia na: S499.1023 #210257:
Doplnil by som k "okrem výluky" ešte aj situácie, keď bežné obratisko nie je možné postaviť z priestorových (príp. sa to neoplatí z finančných) dôvodov, ako je tomu napr. na spomínanej Molecovej. No vzhľadom na prepravné prúdy by stála za uváženie napr. aj taká Pekná cesta (linka Pekná cesta - Obchodná - Molecova, ako špičková posila L5?)Príp. by som dodal, že obojsmerné električky nájdu uplatnenie aj na úsekoch, kde je žiadúce, aby bola konečná zastávka (peróny) čo najbližšie k nejakej inej, prestupnej zastávke. Napríklad si viem predstaviť úvraťové ukončenie výhľadovej 1. etapy Prievozskej električkovej radiály pri Bajkalskej ulici, resp. čo najbližšie pri zastávke Prístavný most (aby nebola prestupná vzdialenosť na busy (min. na smer Vlčie hrdlo/Petržalka) 250 metrov, ako je tomu napríklad na "prestupnom uzle" Mliekarenská)

fanatikmhd
A) Plebs....ľuďia ktorých mozog spí, ruky dačo robia, a stačí mu že mu príde výplata. Viac od života nechce
C) To sa nás netýka, ide o ešte vyšších pracovníkov, ale na to musíš byť rodený nemec....
Takže, ak nezapadáš ani do jedného, radšej budeš "za 500" jazdiť s električkov, ak ťa to viac naplní, než "za 1500" ničiť sám seba.... Robota by mala hlavne baviť a napĺňať. bez toho je to len bábka. I keď v tejto banánovej republike.... To zas tak nereálne nie je...
medzernik: Z hlavy od počítača každé tlačídlo fakt nedám kde je, a či tam je