Ak to tu nahodou cita vodic dnesnej (odpoludnajsej) 29/1, tak by som ho rad pekne poziadal o trochu viac ucty voci svojmu vozidlu aj okoliu. Prudke rozbiehanie a brzdenie urcite nerobi dobre "zanovnej" 1635 a predbiehanie cyklistov 20 metrov pred zastavkou na ktorej ide zastavit zase nerobi velmi dobre tym cyklistom. Dakujem.
a ked uvidis cierne VW Caddy s logom Lyoness, tak kludne zatrub
723.6
Osobne si myslím, že keď ten návrh robili mali aj brať do úvahy existujúce súčasné linky a aj navrhnúť linkové vedenie. Na Slovensku je totiž zásadná vada to, že sa vozový park modernizuje odtrhnute od reálnej potreby cestujúcich a potom sa hasí a láta kadejakými polovičatými tendrami, prenájmami a pod. ZSSK napr. nakúpi moderné jednotky ale trate stoja za hovno. Jančura vyšmelí staré second-hand DMJ a dostane opravenú trať ako na podnose, nehovoriac o okrádaní personálu a neodbornosti. V BB vyradia kĺbové trolejbusy a nakúpia za ne krátke šmejdy, ktoré majú ešte menšiu kapacitu ako bežný 12m voz. V Bratislave zas tupci nakúpia kĺbové trolejbusy, ktoré sú na hovno na linky do Vrakune a na druhej strane ich je toľko, že musia jazdiť na L204. V Žiline som aspoň videl dva kusy 30Tr s menším počtom sedadiel. Asi im došlo, že narvať interiér sedadlami nemá najlepší vplyv na kapacitu vozidla a tiež pri vystupovaní. Jediné čo ma napadá, že týmito blbými vozidlami sa snažia MHD integrovať kapacitou vozidiel k prímestskej doprave ?