Neviete niekto, keď DPB vyraďoval škodovácke trolejbusy v rámci modernizácie vozového parku za SOR/škoda busy, vyradil tie najhoršie polorozpadnuté? Alebo podľa akého kľúča šiel? Keď vidím niektoré zo starších, ako hrkocú a rozpadávajú sa, vždy mi napadne táto otázka...
Error 0x007
- Zaujimave je, ze trat bude konstuovana na rychlost 80km/h. Bolo to tak aj pri navrhu "modernizacie" ostatnych radial? Nic take si nepamätam... Ale myslim, ze je dobre, ze sa mysli do buducnosti...
- Dobre je, ze trat bude trochu vyvysena oproti ceste, teraz tam neni ani ziaden obrubnik (podla gúgl strítvju)...
- Niekedy bude treba zasiahnut do chodnikov, zrejme padne zopar stromov za obet (ked som to spravne vycital z nakresu)...
- Stoziare a trakcne vedenie by mali by t ako teraz...
- Dobre je tiez, ze VSETKY zastavky maju byt siroke 3,5m...
- By ma zaujimalo, co ma byt "majáčik alebo výstražná doska" na konci zastavky?
- Zabradlie ma byt asi take, ako je v Dubravke, takze uz ziadna cervenobiela klasika...
- Pristresky tipujem na JCD klasiku (1,5x4,0/6,0m), pre mna je otazne, ci naozaj budu kapacitne stacit ("na každej zastávke bude osadený prístrešok, ktorého kapacita bude zodpovedať odhadovanému počtu
cestujúcich využívaných zastávku a významu jej umiestnenia v danej lokalite..." -> Hmm)
- Variant 2 navrhuje vystavbu novej meniarne pri obratisku ZST NM...
- Variant 2 navrhuje aj riadit prechod pre chodcov na niektore zastavky (vieme, ako chodci tieto signaly respektuju)...