Reakcia na: mku81 #209550:
Áno, signály pre električku sú nastavené tak, aby oboma križovatkami prešli naraz bez zastavenia. Tzn. v oboch smeroch majú súčasne voľno na Miletičovej, na Jégeho je potom signál voľno posunutý pre každý smer samostatne.
Navyse cielom tejto akcie nie je vyberat pokuty, ale tvarit sa ze nieco robia.
Error 0x007
- Zaujimave je, ze trat bude konstuovana na rychlost 80km/h. Bolo to tak aj pri navrhu "modernizacie" ostatnych radial? Nic take si nepamätam... Ale myslim, ze je dobre, ze sa mysli do buducnosti...
- Dobre je, ze trat bude trochu vyvysena oproti ceste, teraz tam neni ani ziaden obrubnik (podla gúgl strítvju)...
- Niekedy bude treba zasiahnut do chodnikov, zrejme padne zopar stromov za obet (ked som to spravne vycital z nakresu)...
- Stoziare a trakcne vedenie by mali by t ako teraz...
- Dobre je tiez, ze VSETKY zastavky maju byt siroke 3,5m...
- By ma zaujimalo, co ma byt "majáčik alebo výstražná doska" na konci zastavky?
- Zabradlie ma byt asi take, ako je v Dubravke, takze uz ziadna cervenobiela klasika...
- Pristresky tipujem na JCD klasiku (1,5x4,0/6,0m), pre mna je otazne, ci naozaj budu kapacitne stacit ("na každej zastávke bude osadený prístrešok, ktorého kapacita bude zodpovedať odhadovanému počtu
cestujúcich využívaných zastávku a významu jej umiestnenia v danej lokalite..." -> Hmm)
- Variant 2 navrhuje vystavbu novej meniarne pri obratisku ZST NM...
- Variant 2 navrhuje aj riadit prechod pre chodcov na niektore zastavky (vieme, ako chodci tieto signaly respektuju)...