Reakcia na: frenky #209306:
Mozno naozaj by nebolo az tak od veci ist v style Pha/Brna ktori maju v systeme hlaseni nahrane "Prosím pozor, tento spoj končí v zastávce ......... ". Toto kvakat uz celu DNV (pardon, 3 zastávky sídliska....), mozno by to zamyslenym mobilnym technikom pomohlo.... Naprogramovat taku blbost ako pismeno za linku je zalezitost 20-30min (u DPB 2 tyzdne s vyberovym konanim na dodavatela, a studiou zrealizovatelnosti) avsak, system tu uz je a dávno (a spomenutý nižšie). Od pradávna, linka, ktorá má jednu pevnú trasu (práve neplatí pre 77) pričom v istých časoch (napríklad špičkách) zachádza aj inam bola dooznačená ako 1xx linka (78-178,91-191,92-192,96-196,33-133,)
Neskôr dakto nemenovaný začal tento systém kaziť (139,147). Ak však toto prehĺtneme, zavedenie 121 by mohlo pomôcť tomuto, a súčasne by ostalo v zabehnutom systéme.
LENŽE! máme tu aj staršie generácie, ktoré na takéto zmeny príliš nereflektujú, ktoré sú schopné ťahať 20 rokov staré údaje (od názvov zastávok, cez otázky, či už je dostavaná trať do Rače a spol) a tu by číslo linky 121 (dnes brané ako súbeh s 21 s jednou inou konečnou) mohlo byť brané "však to je 21" nakoľko pred prečíslovaním, aká linka obsluhovala DNV? Aká linka sa to zmenila na 21? Správne...121....
(len pre pripomenutie http://imhd.sk/ba/galeria-media/81/ikarus-417/13769/1800-Autobusova-stanica-Mlynske-nivy.html?&ref=ba%2Fgaleria%2F81%2Fikarus-417.html%3F )

Mike
Ty si dokazal, ze patris k ludom, co necitaju ciele- taka je mozno vacsina cestujucich. Da sa prisposobit im, a oznacit ta linka inac - 21A, alebo 121.
Ale kedze na transparente sa zobrazuje aj ciel, da sa uz dnes rozpoznat, ze linka ide inam - a to precitat ciel, pokial zrovna nie si negramotny. Lebo sem tam su aj vyluky a odklony a obcas sa na transparente tiez objavi iny ciel, kam prave linka ide. Navyse to, ze linka ide inam, ak je to pravidelna trasa, je aj oznacene poznamkou v CP (aj ked uznavam ze v spicke dochadza napr na tej 21 k velkym meskaniam a odchody nie su presne dodrzane, ale cez vikend a vecer sa da aj podla toho orientovat. )