Teda chlapi, ten plánovač máte na p*d! Ponúka zlé prestupy. Tak zajtra idem na zástavku Dudvážska z Devína (zástavka Štrbská) a miesto toho aby mi plánovač ponúkol 28+78, tam mi núka kombináciu 28+50+201+208. No máte v tom bodel, keby som si zbežne nepamätala že tam chodí 78-čka, by som sa dobre nastála na prestupoch.
Tiež na tomto webe nemáte vôbec doriešené vyhľadávanie v mapách, ak si kliknem na mapu, malo by mi to ukázať spoje, ktoré stoja na zástavke, toto je robené ozaj pre Bratislavčanov, návštevník má smolu.
O mobilnej aplikácii IMHD radšej pomlčím (keďže kvôli práci veľa cestujem MHD), vaša aplikácia je neprehľadná, oveľa viac sa mi osvedčila iTransit, aj keď aj tá má muchy (napr. nevyhľadáva poriadne zástavky, najmä s mäkčeňom). Čo keby ste na tom pokracovali? My cestujúci by sme to ocenili:-)
Tiež na tomto webe nemáte vôbec doriešené vyhľadávanie v mapách, ak si kliknem na mapu, malo by mi to ukázať spoje, ktoré stoja na zástavke, toto je robené ozaj pre Bratislavčanov, návštevník má smolu.
O mobilnej aplikácii IMHD radšej pomlčím (keďže kvôli práci veľa cestujem MHD), vaša aplikácia je neprehľadná, oveľa viac sa mi osvedčila iTransit, aj keď aj tá má muchy (napr. nevyhľadáva poriadne zástavky, najmä s mäkčeňom). Čo keby ste na tom pokracovali? My cestujúci by sme to ocenili:-)
Ike
Ad odpoveď ZSSK.
Odpoveď je vcelku zrozumiteľná, no povedali A a nepovedali B.
Súprava push-pull + motorový vozeň (napr. radu 381) alebo samotná jednotka radu 671 sú vybavené nárazníkmi a spriahadlami (inak by pochopiteľne neprešli schválením). Niekoľkokrát som videl, že za súpravu zloženú z menovaných dráhových vozidiel boli spriahnuté staršie vozne určené na prepravu osôb (pravdepodobne na manipulačné účely). Otázka znie, prečo nemohli jednoducho vytvoriť súpravu z 2-3 ďalších starších vagónov spriahnutú s modernou súpravou, ktoré by po obsluhe relácie Senec - Bratislava jednoducho odstavili, prípadne manipulačne spriahli za inú súpravu s cieľom vrátiť na pôvodné miesto? Keby sa chcelo, dá sa to.
Druhá vec je však tá, že rozhodne má najväčšiu vinu na pleciach Mesto Senec. Práve mesto je kompetentné dovoliť akciu podobného charakteru a práve mesto by na základe uvedeného malo predpokladať zvýšené dopravné nároky a prijať potrebné opatrenia. Organizátori Seneckého leta si nenechávali schváliť akciu u ZSSK, ale práve na MÚ Senec. Odpoveď, ktorá je uvedená v citovanom príspevku je rozhodne prejav impotencie mesta. Schvaľujú akciu, ktorá má niekoľkoročnú tradíciu, doslova pravidelnú ak nie rastúcu účasť, "spackajú" svoje kompetencie a "vyplodia" uvedenú odpoveď.