Reakcia na: N/A #20833:
Hej, v T6 má každé teleso vlastný menič (nie tlmivku a štartér, pretože to nie je napájanie 220V/50Hz ale 24V=), u T3 sú napájané žiarivku jednosmerným prúdom vždy ve v sérii s predradným opdporom. Preto sa musí prepínať polarita napájania.I.
Takze predtym ako sa tu zacnes stazovat ze tu je nieco zle si najprv over ci nie je chyba niekde inde...
fobust
Az na to, ze ta sluzbe ja hlboko pod urovnou okolitych hlavnych miest... A nie iba hlavnych... Prestupna tarifa by mala byt samozrejmost, nie nieco exkluzivne. Samozrejmostou by maly byt aj ciste vozidla jazdiace na cas. Lebo co mam z porestupnej tarify, ked mi pred par dnami meskala 12/5 5 minut a v Dubravke mi zdrhla linka 20, dosli sme 2 minuty po jej odchode. A za nami nalepena jednicka. Trotl vodic, natukaval jazdu ako blby, pri rozjade z Kapucinskej do tuenla to bol des, ked sme uz vchadzali, tak smrdel zrychlovac. A medzi Krcacmi a Damborskeho prosim pekne 10 krat naslap na jazdu, a to chytil svetla na krizovatke! V Karlovej Vsi boli za nami dva vozy, tak sponinana jednicka a nieco co konci v KV, 4 alebo 9. Suchtava jazda, pritom so 7735+7736, co je dobry voz (teda aspon bol). A neviem ci sa budes tesit, ked musis 15 minut cakat vo vetri na dalsi spoj, a ked ti este k tomu dojde serbel 1067. Kua, aby som uz mal auto, mizerne DPB a tie "sluzby". Naco si ja vyratam ako mam ist, ked to aj tak cele stoji za hovno?!