Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #208202:
Dík za odpoved a za oslovenie!! No nemusí byť všetko o dodotavenej a nedotovanej doprave ... Nech to tu skusia presne naopak,a tam kde sa ešte nenaliali peniaze z EU.Máme dosť tratí a ciest,kde to možu skusiť. A potom,kto tu robil dopravu celé tie roky ...??
Reakcia na: martin9171 #208207:
Ano. Vyhodnejsie je ale vybavit si kartu u Slovak Lines. Je lacnejsia a netreba si vopred davat spravit fotku 🙂 Taktiez vydavaju na pockanie.
Reakcia na: Ámos #208205:
☠ ☠ ☠
Neviete či DPB vydáva BČK na počkanie?
Reakcia na: jokl #208201:
A nie je práve to podstata komerčných liniek? ?
Reakcia na: MatejBA #208203:
kazdej spolocnosti (sro, as) ma ist podla zakona o zisk.
Reakcia na: jokl #208201:
Vsak je to sukromnik, ide mu o zisk, logicky 🙂 A po druhe vsak tu predsa zacal na dotovanej trati (BA - DS - KM), kde nebol velky dopyt vdaka mizerii ZSSK a teraz je to jedna z najvytazenejsich vlakovych liniek 🙂

Mozes si byt isty, ze ak ohlasia normalnu sutaz na dotovane linky, Jancura sa tam nahrnie ako velka voda 🙂
Reakcia na: jokl #208201:
Ty si normálny magor. Tušíš niečo o dotáciách a o objednávkach dopravy vo verejnom záujme? Netušíš a len p94uješ.
Reakcia na: 810zssk #208200:
..že kolko ludí vychvaluje regiojet,no lokálne zaostávaju a tam sa nik nehrnie.Takže vždy je cenová vojna zaujímavá len atraktívnych traťiach .. Komu držať palce a komu nie? ??
Reakcia na: jokl #208199:
Tymto si sa snazil povedat co?
Reakcia na: MatejBA #208195:
..niekedy si človek chváli Regiojet,ale to čo tu dokáže stvárať,je len na zamyslenie sa ....Prečo sa stále tlačí na exkluzívne linky a nezačne konečne konať a všetci ostatný dopravcovia ....?? nehrá fér hru ... aj,ked je to iba moj názor. No ako sa povie,všetko zlé je na niečo dobré ....?
Reakcia na: 810zssk #208196:
alebo privatizacie, pre ukoncenie tej svojvole v DPB.
Reakcia na: MatejBA #208195:
No ja by som si opäť vybral RegioJet ? išiel som ním na otočku do Bystrice a nemenil by som ?
Reakcia na: Mike #208193:
Tak davat dotovane linky inemu dopravcovi bez povinnosti zaradenia do IDS BK (predpokladajme ze k 1.11. uz bude fungovat plna integracia a vlastna tarifa DPB zanikne) by bolo sialene. A samozrejme ak by stal viac ako DPB, je otazne preco by to mesto robilo.

Uvazovat nad sutazenim casti liniek malo zmysel v case ked DPB akutne chybali vozy a neboli peniaze na ich nakup. Dnes by to malo zmysel skor len v pripade zasadnej uspory penazi.
Reakcia na: jokl #208190:
"spoločnosť ARRIVA, totiž znížil cenu spiatočného cestovného lístka na sumu 3 eurá pri nákupe" a co za tu cenu ponuknu? 🙂 (Ja len ci sa to oplati viac ako 4 eura tam a spat s RegioJetom 🙂 )
Reakcia na: jokl #208190:
Myslíš, že autobusy BA - NR - BA sú dotované?
Reakcia na: Petto #208192:
Bez ohľadu na všetky dpb tunely a reálne či fiktívne hospodárske zisky sú nejaké JPP reči, že po reorganizácií MHD v Petržalke v septembri 2005 mal záujem o prevádzku petržalských liniek Blaguss (zmluva o výkonoch medzi mestom a DPB to umožňovala ( a stále umožňuje)). Keď však počul, že musí zachovať platnú MHD tarifu a dostal by rovnaké dotácie na 1 km ako má DPB tak si vypočítal, že sa mu to vôbec neoplatí a cúvol...
Reakcia na: jokl #208190:
Este mi povedz ceny, ak by si sukromnik prevzal celkom atraktivnu L21
Reakcia na: trolejbus6207 #208184:
Tak zo desať rokov to už bude ?. A volá sa to Kajdiho šotospojka, pretože jej jediným využitím bolo, že si Karol mohol vyfotiť trolejbus na nejakom novom mieste ?.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.