Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jokl #208199:
Tymto si sa snazil povedat co?
Reakcia na: MatejBA #208195:
..niekedy si človek chváli Regiojet,ale to čo tu dokáže stvárať,je len na zamyslenie sa ....Prečo sa stále tlačí na exkluzívne linky a nezačne konečne konať a všetci ostatný dopravcovia ....?? nehrá fér hru ... aj,ked je to iba moj názor. No ako sa povie,všetko zlé je na niečo dobré ....?
Reakcia na: 810zssk #208196:
alebo privatizacie, pre ukoncenie tej svojvole v DPB.
Reakcia na: MatejBA #208195:
No ja by som si opäť vybral RegioJet ? išiel som ním na otočku do Bystrice a nemenil by som ?
Reakcia na: Mike #208193:
Tak davat dotovane linky inemu dopravcovi bez povinnosti zaradenia do IDS BK (predpokladajme ze k 1.11. uz bude fungovat plna integracia a vlastna tarifa DPB zanikne) by bolo sialene. A samozrejme ak by stal viac ako DPB, je otazne preco by to mesto robilo.

Uvazovat nad sutazenim casti liniek malo zmysel v case ked DPB akutne chybali vozy a neboli peniaze na ich nakup. Dnes by to malo zmysel skor len v pripade zasadnej uspory penazi.
Reakcia na: jokl #208190:
"spoločnosť ARRIVA, totiž znížil cenu spiatočného cestovného lístka na sumu 3 eurá pri nákupe" a co za tu cenu ponuknu? 🙂 (Ja len ci sa to oplati viac ako 4 eura tam a spat s RegioJetom 🙂 )
Reakcia na: jokl #208190:
Myslíš, že autobusy BA - NR - BA sú dotované?
Reakcia na: Petto #208192:
Bez ohľadu na všetky dpb tunely a reálne či fiktívne hospodárske zisky sú nejaké JPP reči, že po reorganizácií MHD v Petržalke v septembri 2005 mal záujem o prevádzku petržalských liniek Blaguss (zmluva o výkonoch medzi mestom a DPB to umožňovala ( a stále umožňuje)). Keď však počul, že musí zachovať platnú MHD tarifu a dostal by rovnaké dotácie na 1 km ako má DPB tak si vypočítal, že sa mu to vôbec neoplatí a cúvol...
Reakcia na: jokl #208190:
Este mi povedz ceny, ak by si sukromnik prevzal celkom atraktivnu L21
Reakcia na: trolejbus6207 #208184:
Tak zo desať rokov to už bude ?. A volá sa to Kajdiho šotospojka, pretože jej jediným využitím bolo, že si Karol mohol vyfotiť trolejbus na nejakom novom mieste ?.
Reakcia na: jokl #208178:
Čo som si posledné dni všimol, trolejbusy sa začali využívať aj ako výtvarná plocha 🙂
Reakcia na: trolejbus6207 #208184:
Myslím, že keď sa stavala tá budova v strede Kollárka, tak sa tam muselo zrušiť občasne používané obratisko cez parkovisko, tak toto bolo také akože odškodnenie. ?
Reakcia na: TeBeCe #208179:
Akože čoskoro, veď predsa až o 25 rokov 🙂
Reakcia na: Petto #208180:
Aj dosť 30Tr tam je. A teraz si predstav že okolo toho denne cestuješ s vrakmi na 64 a 207.
Reakcia na: jokl #208178:
A stále s posypovou soľou ? Ale Petržalka sa dnes vyznamenala ? konečne umyté vozy.
Reakcia na: Mike #208183:
Mike, kedy vlastne tam tú spojku zavesili? viem, že je tam už dlhšie, ale ja som ju zaregistroval iba nedávno... ?
Reakcia na: Petto #208182:
Možno kvôli tej priamej manipulačnej stope ktorú postavili z Jánskej priamo hore na Nám. Slobody ako náhrada za zrušené stopy na bývalom parkovisku na Kollárku... ❓
Reakcia na: Mike #208181:
A preco som si myslel ze to mala vzdy Trnavka ❓ . Ale dik za opravu.
Reakcia na: Petto #208180:
203 Trnávka nikdy nerobila, možno okrem nejakých víkendových výluk.. Ale súhlasím, že pri súčasnom deponovaní vozidiel mala mať Hroboňova vyššiu výpravu kĺbov na 204, alebo 212..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.