Reakcia na: TomJ #207443:
Ak by mesto neposilnilo interval na 28 a nepoužilo tam kapacitnejšie vozy tak rovno ukáže ako "preferuje" MHD keď ničím nenahradí električky počas ich výluky. To, že cez leto nejazdia študenti do škôl nie je dôvod na nevypravovanie NAD alebo posilnenie inej linky. Už vidím ako cestujúci, ktorému pred bytovkou stojí auto určite bude jazdiť do práce v okolí Šafka počas výluky spôsobom: električkou k PKO - tam sa snažiť natlačiť buď na 28 alebo na 30 - ak na 30 potom z pod mosta SNP utekať cez semafory aby stihol 50 či 70 a na Malej Scéne vystupovať.
TomJ
Keďže cez leto pribudne ďalšia výluka, napadlo ma, či by nestálo za uváženie vyskúšať počas leta jednolinkový variant. Príde mi totiž výhodnejší ako dlhé súbehy 4+9 a 5+6 (kde 6-ka bude len skrátenou verziou 5-ky, keďže obe by museli chodiť cez tunel), kde sa nedá spraviť dokonalý prekladový interval. Napadlo ma takéto riešenie:
Linka 2 - ŽST. N. Mesto - TrMy - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - TrMy - ŽST. N. Mesto (K2S, 10/15)
Linka 4 - Zlaté piesky - TrMy - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - TrMy - ZP (2xT, 10/15)
Linka 5 - ako teraz (2xT, 5/7,5)
Linka 9 - ako teraz (cez týždeň 2xT, cez víkend K2S, 5/7,5)
Interval v po-pi je 5 min kvôli prázdninám. Na Vajnorskej som nechal dve linky, aby to bolo prehľadnejšie (nech nie je 4A a 4B). No a keďže nebudú chodiť električky po nábreží, bolo by vhodné ponechať cez prázdniny v premávke linku 133 a to aj poobede, lebo inak si nechcem predstaviť ten nátresk v 28-ke.