Presne. Predpokladam ze rano ked bolo celkom chladno prepol na kurenie a potom sa oprelo slnko a ostalo vo vozoch teplo.
Mozno na to vodic aj zabudol, ze to ma ist prehodit. Ale urcite je ucinejsie sa rozculovat na webe ako ist za vodicom a slusne sa ho spytat, ci s tym nevie nieco urobit.
? ved to uz som ti vravel. Doplnit mnohoclenne riadenie a spojit 2xK2S, ale si ma vysmial ?
dalsie riesenia su
K2S by dalej mohli vyuzit na posilovu L6, len spickove poradia, vtedy by total VP nevadilo, kedze len doplnaju kapacitu a dana relacia ma NP spoj.
K2S doplnit strednym NP clankom. Z tychto sa mi tato najmenej paci.
Odpredat a zakupit nove NP vozy.
Kupovat NP vozy v kapacite K2S sa mi tiez moc nepaci. To radsej vymysliet ako kapacitnejsie vozy naplnit. Umiestnenim P+R parkovisk, predlzenim trate (L2 po Tomasikovej k Rožňavskej - obytne a administrativne subory), prehodenim konecnych.
To je odpadové teplo zo zrýchľovača!! Zaujmalo by ma v akej polohe bola páka ktorou sa to reguluje. Je pri druhých dverách. Pokiaľ ju nejaký fiškál dal hore tak tam mohlo byť teplo až až. Pokiaľ bola dole tak s tým už nejde moc spraviť.
A čo sa týka elektrického kúrenia - to predsa nejde zapnúť, to je na dialku ovládané dispečingom!! Teda samotný prepínač v kabíne ide zapnúť, ale nič to nebude robiť. Preto je v tých vozoch zrána docela zima...
To teplo nejde od vykurovacích telies ale pochádza z odporovej výzbroje vozidla a dá sa použiť na vykurovanie salónu cestujúcich.Pri stredných dverách je umiestnená páka klapky ktorou sa prepína či má ísť odpadové teplo do priestoru salóna cestujúcich alebo von pod vozidlo. Zjavne je buď páka zle prestavená alebo je závada na klapke pod vozidlom.Teda vodič nezapol kúrenie ako si mnohý myslia.Treba sa sťažovať na DPB a nezabudnúť v sťažnosti uviesť číslo vozidla nie linky!
teplo z podvozku?... a v T3 id eodkiaľ kúrenie?.. spod sedadla ak sa nemýlim... neviem presne ktoré a fúka ten vzduch riadne... takže niektorí aj kúrenie majú zapnuté... počas horúčav
Zeby to bolo sposobene tym, ze to teplo ide s podvozku ? Teda od rozhorucenych brzd ? A nie ze sa kuri. Fakt si myslite ze vsetci vodici su debili a budu kurit ked je vonku 30 stupnov ?
Dnes som cez obed cestovala v elektricke c. 4 do Dubravky, vonku bolo asi 26 stupnov, v elektricke snad 30, kurenie zapnute, toto iste sa mi stalo pred par dnami, tiez v 4 alebo 5. Preco sa v elektrickach kuri v tomto obdobi, porucha??? Bolo tam na nevydrzanie!!!
1) Podstatou privolávačky je, že sa zásadne nehádže automaticky ale po cleý čas svietenia privolávačky ju musí výpravca obsluhovať. Okrem toho nie každé návestidlo má privolávačku. Stoj má dvojvláknovú žiarovku a inak je to riešené tak, že ak sa prepáli vlákno, svieti najbližšia závažnejšia návesť - pri Voľne Výstaha, pri Výstrahe Stoj (a jazdí sa na Rozkazy).
2) Myslíš ten kúsok z BAHL do Jura? Toť nedávno, pri modernizácii. Inak na 120 bol autoblok potom až niekde od Púchova do Žiliny, zvyšok bola hradlovaná trať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
2) Myslíš ten kúsok z BAHL do Jura? Toť nedávno, pri modernizácii. Inak na 120 bol autoblok potom až niekde od Púchova do Žiliny, zvyšok bola hradlovaná trať.