Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #207165:
Keď vidíš nejaký pútač s takýmto množstvom textu, aj ho dočítaš?
Reakcia na: Rubber38 #207171:
To druhe samozrejme.
Reakcia na: Spencer #207168:
Takže už si zistil, že nemali cestovný lístok / električenku? Alebo si len idiot?
Reakcia na: Ike #207165:
Ike, je to vynikajúci nápad. Kedy začíname ?
Reakcia na: Spencer #207168:
kde som tú fotku už videl ?
DPB ma novu reklamnu kampan, tentokrat celkom vydarenú: http://i.imgur.com/mwk4mOA.jpg?1
Reakcia na: Sommelier #207166:
Ono samozrejme, ak by také niečo také malo ísť von, je potrebné zvážiť štýl tak, aby to padlo na úrodnú pôdu. Myslím si, že úryvky z 9/2009, by asi nikoho neoslovili. Odborný štýl asi tiež nie, preto som podhodil toto. Určitá miera polarizácie by sa ale hodila. V súčasnosti nevieme, do akej miery sú neduhy našich vodičov výsledkom slabej osvety (nepozornosti v autoškole) a do akej arogancia. Polarizácia by práve podprahovo prinútia neosvietených vodičov "patriť" do tej správnej skupiny. V legislatíve je síce dané, že vodič má pustiť vozidlo VOD vychádzajúce zo zastávky, no nie je tam vysvetlené prečo (čo samozrejme nie je podstatou zákona ako takého). Celkovo mi v BA (ale aj na celom Slovensku) chýba komunikácia touto formou (aj menej útočne). Častokrát sa to deje iba na odbornej úrovni (a dobrovoľnej báze) a bežný vodič sa o prednáške o udržateľnosti MHD ani nedozvie.

Vie sa napríklad, akú úspešnosť mali žlté smajlíky "mám prednosť"?
Reakcia na: Ike #207165:
Je to na takú kampaň dosť útočné (samozrejme sa nebavíme o oprávnenosti 🙂 No najmä tá polarizácia - imo sa to takto zhrnúť mimo konkrétnych situácii nedá - každý občas jazdí alebo sa správa ako idiot a aj zvieratko sa vie aspoň občas skľudniť. Ja mám rád kampane inšpiračné a pozitívne. To, že sa človek (horko-ťažko) niekam zaradí ani z veľkej diaľky nespôsobí zmenu vonku. Práve to uvedomovanie si, že jedinec môže značne prispieť k tomu aby sme sa ako spoločnosť mali lepšie dosahuje lepších výsledkov.
Myslíte si, že by malo zmysel, ak by mesto spustilo podobnú kampaň prostredníctvom pútačov, letákov a pod.? Či by to bolo politicky nepriechodné?
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj4_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj3_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj2_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj1_l.png (ospravedlňujem sa za chýbajúce "sa" - menil som na poslednú chvíľu slovosled).
Reakcia na: t6a5iii #207163:
A trolejbusy v Bratislave z rokom vyroby 2013 a mladsie maju zivotnost 25 rokov ?
Reakcia na: Quakeman #207162:
? To fakt? Ja som si myslel, ze vsetky elektricky, okrem modernizovanych, maju zivotnost 30 rokov.
Reakcia na: t6a5iii #207161:
Tie budú po životnosti po roku 2017.
Reakcia na: Ámos #207157:
A co take T6A5/III?
Reakcia na: Quakeman #207156:
Ako mozu byt po zivotnosti? Ved mame tu ovela starsie T3SU a T3SUCS, ktore tiez nemali GO.
Trocha OT pre tunajších železničných fajnšmekrov:
- ak sa pokazí žiarovka na návestidle, hodí sa automaticky privolávačka?
- odkedy sa zrušil autoblok na modernizovanej 120ke?
Reakcia na: Ámos #207155:
Treba ale rozlisovat jednotlive K2S, kedze mame aj K2S ktore su nove, nie modernizovane. Prislo by mi zas trochu "ujete" aby sme vyradovali elektricky z rokov 2007-2009 (7126 a vyssie).

Reakcia na: Quakeman #207156:
to ano, ale nie su to povodne 38 - 44 rocne elektricky.

Hypoteticky ak sa skutocne obstara dalsich 60 vozidiel a dobuduje sa trat do Pétržky, tak 2020 v podniku ostanu akurat tak K2S a T3P s novou skrinou. A aj to je otazne, ci ich bude treba ?
Reakcia na: Ámos #207155:
I. a II. séria T6A5 je po životnosti.
Reakcia na: Petto #207153:
Osobne si nemyslim, ze akakolvek T6 je suca na likvidaciu.
Pri K2S som si uz taky isty neni.

Za K2S vsak nie je nahrada, pokial nebude podnik chciet napriklad na L9+6 posilnit kapacitu. To je tusim 14x K2S ?
Ved GO mali predlzit zivotnost K2 o 15 rokov. Takze 7101 - 7109 su uz po zivotnosti.

Reakcia na: 810zssk #207152:
Predpokladám (podľa reálneho technického stavu), že T6 pôjdu ešte pred T3P) ale ešte pekných pár rokov tu budú. No a K2S asi ostanú kvôli inej kapacite ale podľa technického stavu by mali ísť ako prvé.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.