Moj nazor je tiez taky, ze v autobuse sa proste k pokuty tych 0,70 neplati. Tzn. papier ktory davaju revizori ako potvrdenie o pokute je zavadzajuci. Tiez si neviem predstavit, ako by DPB od pasaziera vymahal sumu zakladneho cestovneho, ak pokutu uz zaplatil.
Ak sa nič v poslednom čase nezmenilo, doklad o zaplatení pokuty má predtlačenú sumu 40 € eur, takže si neviem predstaviť, ako by revízor vypýtal 40,70 €, resp. ako by zdokladoval tých 0,70 €. Jedine že by predal lístok, ale myslím, že revízori pri sebe lístky nenosia.
Urcite nejde o to ze by si si mal oznacit listok (ako aj, ked ho nemas? :)). Cela suma by sa mala platit revizorovi. Predpokladam ale ze realne na tie centy kaslu.
Rozdielna legislativa. Drahova doprava sa riadi zakonon o doprave na drahach, autobusy sa riadia zakonom o cestnej doprave. Tie riesia pokuty roznym sposobom.
Ahojte, chcem sa vas spytat ci nem niekto nahrate hlasenie zastavok Hlavna Stanica a Autobusova Stanica, bol by som vam velmi vdacny keby sa.nieco naslo?
Ci to nie je aj kvoli tomu ze 4020 bol Capacity (terajsi 4921) a niekto tu pisal ze DPB system nevie pridelit jedno evc 2 vozom nikdy . Aj 4019 bol tusim testovaci prototyp SOR NB18.
Všetkých Citelisov je spolu 41 (aj s vozíčkárskymi) čiže pravdepodobne vozy z Trnávky s dolepenou trojkou budú prečíslované a zaradia sa pred nové autobusy Urban Way. ?
To nové Urbany v Petržalke budú začínať rad čísel od 4041?? Prečo sa nepokračuje od 4013??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto