Reakcia na: Valec #206739:
Nie, hovoril som o tom ze sucasne vlaky by sa nahradili tramtrainami. Pokial ide o kapacitu, tam by bolo potrebne zvazovat ake su mozne riesenia. Neviem co technicky umoznuje tramtrain, ani ci by pripadne bolo mozne nejak jednoducho (bez dlheho spriahania a posunovania) kombinovat cast supravy co by isla ako tramtrain a cast co by sla len na zeleznicnej sieti, teda by na useku MA-BA hl.st. nedoslo k znizeniu kapacity.Za vyhodu nepovazujem az tak priame spojenie do Petrzalky (hoci je mozne za tam dopyt bude stupat ak sa dourbanizuje uzemie okolo elektrickovej trate), ako spojenie priamo do centra mesta.
Ale nie som nejaky horlivy zastanca tramtrainu. Len hovorim ze v takom pripade by som si este ako-tak vedel predstavit jeho vyuzitie, na rozdiel od nejakej haluze Rajka - hlavna stanica.
(Inak naozaj sa bavime o systematickosti na linke ktora ma dnes asi 6 variantov trasy spojov?)
Mirtschi
Ako pozerám výpravy, tak napríklad u L5 nebývajú uvedené poradia 17. až 20. napr. 27.3.2015 .
Podobne je tomu aj u iných liniek. Prečo vlastne?