myslím že SAD žilina ešte nejaké karosy má v zálohe pre prípad potreby ale všetky tieto sú už viacmenej vyradené, posledné karosy čo sa stále používajú sú pravdepodobne len ako záložné vozidlá, ináč ostatok len karosy C954E a potom iveca crossway
Dnes som bol v Trnave a išiel som len tak omrknúť priestor autobusovej stanice hoci nebolo moc vĺúdne vonku no a na moje prekvapenie ešte 2 - 3 kusy starej Karosy C 734 (dvojdverová, ostro zalomený zadok pri vetracej mriežke) v žlto-modrých farbách SAD Trnava stáli poobede v priestore stanice. Min. jedna išla smerom na Kátlovce ak si dobre pamätám a jedna ostala samotná stáť v priestore parkoviska nakrátko, okrem nej ani koleso pres starou budovou žst. Trnava. V pondelok 30.3 2015 večer bola jedna C 734 SAD Trnava nasadená z Bratislavy cez Vinohrady na Raču, som ju videl stáť na zastávke SAD pri Vinohradoch. Zrejme ide ešte o vozidlá vyrobené v 2. polovici 90. rokov min. storočia, kedže je známe že Karosa C 734 sa vyrábala od cca. 1981 do roku 1997 ako nástupca radu ŠL. Vie niekto alebo má prehľad niekto ktoré SAD podniky na SK prevádzkujú ešte tieto vozidlá C 734? Asi tak 2 týždne dozadu sa jedna biela C 734 prehnala z ASMN po Prievozskej smerom von z mesta, bol to voz SAD DS.
Nevedel som, ze Liberec a Zlin maju bezbarierove SOR B 9.5. Ma niekto blizsie informacie? Ako ich urobili bezbarierove? Preco Bratislava taketo nikdy nedostala?
Ak čerpáš zo zápisu Operatívnej komisie Bratislava, tak v bode 343 je uvedené:
"križovatka č. 490 Mlynská dolina-Valašská -zmena prevádzkovej doby CDS v prac. Dňoch na 07.00-21.00h a skúšobne cez SO, NE a sviatky režim kmitavej žltej počas opravy-uzatvorenia tunela Sitina bude CDS v prevádzke".
Pochopil som to tak, že cez pracovné dni bude v prevádzke od 7.00 do 21.00 a skúšobne v tejto dobe aj v sobotu. V nedeľu a sviatky zostáva režim kmitavej žltej.
Mimochodom, prečo odstránili zrkadlo pre vodičov a chodcov z Valašskej? To by malo význam len v prípade, ak by CSS fungovala permanentne, čo zase nemá význam z hľadiska dopravných prúdov.
Dopravný podnik pripravuje zrušenie oddelenia sťažností ako aj všetkých telefonických liniek zameraných na zaznamenávanie sťažností a podnetov blaváckej cestujúcej verejnosti.
Dôvodom je, že podniku sa podarilo dostať, okrem finančného hospodárenia, do čiernych čísiel aj v ukazovateľoch sťažností.
Výraz čierne čísla znamená, že neprichádzajú žiadne sťažnosti na MHD, len samé pochvaly.
Pracovníci podniku zodpovední za tento neskutočný obrat v postoji náročnej cestujúcej verejnosti v Krásavici na Dunaji sa potulujú po chodbách a hovoria si:
„Tak konečne sa nám podarilo nasadiť tým vlčiakom náhubky“.
Zatiaľ sa ešte nerozhodlo, čo urobiť s nadbytočnými zamestnancami - riešiteľmi sťažností.
Podnik si uvedomuje, že by bola obrovská škoda prepustiť tak erudovaný tím – je dlhoročnou tradíciou spoločnosti, že si vie svojich odborníkov vysoko oceniť.
Hovorí sa o záujme spoločnosti Wiener Linien o týchto pracovníkov.
Rokovania o prestupe sú však prerušené, keďže dotknutí pracovníci sú momentálne v opatere podnikových psychológov. Utrpeli totiž šok po tom, ako im Wiener Linien oznámila výšku mzdy, ktorú je im ochotná platiť za ich služby.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023